Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

Heyecanlı Sevgi

*ßen sevmemin bedelini,acı çekerek ödedim ama: ne faydaki sen değerimi bilemedin!!

*bekleseydin sana ömrümü verecektim, bekleseydin seni sevdiğimi söyleyecektim,bekleseydin senn için ölecektim ama keşke; bekleseydin...

*kalbim seni unutacak kadar adi ise; ellerimde onu parçalayacak kadar asi dir

*şimdi o kadar zor ki geri dönmek seni unutup başkasını sevmek ama.. şimdi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek:S..

*giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiiştir..

*hayattaki en kötü şey MERHABA diyerek birleşen ellerin ELVEDA diyerek ayrılmasıdırr..

*bir eski dost gibi hatırla bni bir slm ver yeter unutmuş olsanda eski günleri adımı ara sıra an yeterr

*Kİm seVdİ SeNi bNm kAdAr..

*yanlız olabilir misin?
ben olamam
çnkü sana değer verdiğimi biliyorum
çnkü seni seviyorum!!!

*unutma unutulanlar unutulduklarını asla unutmazlar

*iki kelimeye kanıp DOST biraz ilgiye kanıpta AŞK sanma!!!

*sen bin hayatın anlamıydın aslında '' anlamıyla birlikte hayatımıda götürdün yanında

*hayatta barışmak bir yerden tutunmak herşeyde sen varken kolay mı ah UNUTMAK

*seni seviyorum
sen beni sevmesende
seni özlüyorum
sen beni özlemesende
hergün kendime diyorum artık sevmiyorum
seni görünce anlıyorum
SENİ SEVİYORUM

*seni seviyorum diyene inanma yol ver beni en son bırakıp gidende beni herşeyden çok severdi boşver!!

*gülmek için mutlu olmayı bekleme
belki mutluluk senin gülüşünde saklıdır
sakın ağlayayım deme
belki bir yerlerde senin tek bir gülüşün için yaşayayan birisi vardır

*haykırsam dünyaya aşkımı bir solukta sendemi çekip gittin bunu ben haketmedim hani sensiz bir hiçim demiştin ya

*hep beni kimse sevmiyorki derdin usulcacık sokulup yüreğine BEN demek isterdim

*o gün bu günü bilseydim bu gn o günü yaşamak istemezdimm

*bir gn aşlar biter hatıralar kalır kimi seversen sev hep beni hatırlatırr

0 yorum: