Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

Sevgi ve Duygusal

gι∂єяıм вυ ∂ιуαя∂αη уüяєğιм вαηα кαℓмışѕα
gözℓєяιη кαçıуσяѕα αятıк gözℓєяιм∂єη
кαяαηℓıк вυ уσℓℓαя∂α уıℓ∂ızℓαя вιℓє кüşмüşѕє
göℓgєηι αяıуσякєη,уιтιρ gι∂ιуσяѕαη





AşK BiR hAsTaLıKmIş sAnKi
sEnI BeNdE HaPsEtTi
YüReĞiM kIlItLi
BeN OdAmDa kOkUnLa şImDi
KoNuŞtUm dUvAr sEsIzDi
AdIn nEfEsImDi
BuRaLaR ŞiMdI YaNgIn yErI
YoKlUğUn yAnGıNıN AlEvI
SöYlE GiTmEnIn sEbEbI NeYdI
gözlerimi kapatsam yüzünü görür müyüm
GüNdÜzLeRi uZaTsAm gEcElEr bI KöRdÜğÜm
KaPıLaRı kApAtSaM YaLnIz üŞüR MüYüM
Bi kUş oLuPtA UçSaM ÜzErInE SüZüLüR MüYüM



ÿäländän dä ölsä në ġüżël ġüldün ö äkşäm bänä...





Kader bana gülümsemdi
Gözlerin bana doğruları söylemedi
Aşk kaderi hiçbir zaman iyiye gitmedi
Sevgimiz sonsuzluğunu yitirdi




Sensizlik çok zor inan
Geçmek bilmiyor zaman
Kulak ver sesimi dinle






Yalnızlık bir perde örtmüş üstüme.
Aşk denen tek hece; bilmezdim ne...
Sonra sen geldin,
İçime dolup

beni benden ettin.
Senden başka, artık düşemem aşka.
O melek yüzün, benim güleryüzüm.
Şimdi geçmişim hüzün, sensiz yaşanmış her bir gün...
Senden başka, artık düşemem aşka.



belki aradığın ben değilimdir
benziyorum ama hiç değilimdir



Bazı şeyler vardır affedilmiyor
Aşk ihanetle bir evde kalamıyor
Bıçak gibi kestin bağlarımızı
Bir daha dinleyemeyiz şarkımızı

Söyle uçurumdan atlayan

dönebilir mi
Söyle kanadı kırk yerden kırılmış uçabilir mi
Söyle bu aşktan ne kaldı ki geriye
Yaptığının ne kadarı sığıyor sevgiye

Unut beni unuttuğum gibi seni
Unut ki beni yanındakini aldatma
Giden kaybedendir gittin kaybettin
Bir şehir yakınıma bile yaklaşma...


Açmam diyor güller
Bekler imiş sevdiğini, mevsimini
Ben bir güle döndüm, gülde hazan
Döküldü bütün yapraklarım

Söyle bana yağan yağmur

Saçlarındaki karlar eriyecekmi
Bu mevsimde gelmeyecek
Güllerim sararıp solup ölecekmi




Uzat üşümüş ellerini
Sakla o masum yüreğini
Zaman gibi sessiz uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyu




Düşlerde gördüm seni, söyleyemedim
Sessiz öptüm nefesini, söyleyemedim



Sana ben
hayaller düşler büyüttüm
Sana ben
gözümde yaşlar büyüttüm
Sana ben
hummalı aşklar büyüttüm
Söyleyemedim.




Ah yandim ben kor
ateslerde,
Savurur rüzgar ordan oraya,
Merhem bulunmaz böyle yaratir



Inan bana sensiz birgünüm mutlu gecmiyor
Bu kalp seninle yasadi seninlede ölmek istiyor
O bakisin o gülüsün
Birde gözlerime bakip seni deliler gibi seviyorum deyisin
Aklimdan hic cikmiyor
Öl de dizlerinin önünde öleyim
Gel de bir saniye durmam gelirim
Iste kapinda kölen olurum
Ayrilalim deme iste o zaman kendimi vururum

0 yorum: