Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

Sevgi

SANMAKİ SENİ GERÇEKTEN SEVEN SANA SENİ SEVİYORUM DİYENDİR SENİ GERÇEKTEN SEVEN SANA SENİ SEVİYORUM DEMEYE ÇEKİNENDİR!!!(


duvarlara ismini yazdım onlara bakıp YALANlara kandım.


n2mi_kedi_7


Deniz koydum adını,
Kederi bende kaldı,
Uzak köyler kurdum birbirine,
Denizine aldandım.


Sessizlik cinayet işler bazen; ne bir tanık, ne bir kanıt bırakmaz arkasında;
bazen bizim gibi sessiz, bazen tırnaklarını toprağa geçirerek,
hayatımızdan çıkıp gider insanlar; bazen anlamamanın, bazen anlaşılmamanın acısını duyarlar.Ve fark etseler de, etmeseler de, kimse güvende değildir artık;
oysa, güvende olmak için tercih edilir susmak! Ve vicdanımızın tek düşü olur; deliksiz uyumak!



fıstıksız çikolatanın asitsiz kolanın sensiz bu hayatın içine ....


al öfkemi koy yanına,gülü düşür dallarına


isyankar sokakların tövbekar delikanlısı..


qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!


Ben sana kıyarmıyım o kadar hiyarmiyim?

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.


öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..


"Hayatta Zamanın varsa herşeyin gelir geçer..Herşeyin varsa zamanın gelir geçer!.."


"Cesaretsiz yaşanmaz alırlar elinden hayatı.."

..!Dağların Doruğundaki Kar Nekadar Ulaşılmaz Gelsede İnsana,
Birgün Mutlaka Su Olup Ayaklarının Altına Sızar!...


нαηgι кαℓß ѕηι ßηιмкι кα∂αя ѕєω∂ι ؟


HasNicktir > Kızdırdıklarında


Çokda Nickimdesiniz > Trip attıklarına


Nickecem >>> PC başında olmaıdğımda


Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(


özendiğinz hayatı yaşamakla meşqulum


madem dünya bir hiç sabah iç akşam iç


Bütün Kızlar Çiçek Olsun Böcük Olmazsam Namerdim....


"Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!"


Bu mesajı silersen benden hoşlanıyorsun,
Silmezsen beni istiyorsun,
Cevap verirsen beni seviyorsun,
Vermezsen bensiz yapamıyorsun,
Hadi bakalım ne yapacaksın?


Senin kanadın olmak isterdim
Ben olmadan uçma diye
Senin baharın olmak isterdim
Ben olmadan açma diye


Sevdim Sevilmedim Seveni Sevemedim İşte Ben Canımdan Böyle Bezdim...!!!


SeN SeN oL aSLa BiZ oLMa----


BiZiM BiR aDıMıZ VaR eZaNLa KoNDu SeLaYLa SiLiNiR. BiZ iKi GüNLüK aDaMLaRa iSiM SiLDiRMeYiZ


Kız Diye Önem Verenin Güzel Diye Kaşar Sevenin Para İçin Dostu Satanın Kral Olsa Tahtını Mafya Olsa Mekanını Yıkarım!!!


Ölüler de zannediyor ki, diriler her gün helva yiyor.


Bir bakışın manası hiç bir sözde yok ..! Bir bakış bazen zehir bazen şifa verir. Bir bakış bir bakışı aslından emin eder. Unutma bir tanem sevenler daima gözleriyle yemin eder.


Bahârın ilk müjdesini verir Gül ile Nergis,
Hayatımda yüz bahâr olsa Ne fayda sensiz!!!


Hayatta Zamanın varsa herşeyin gelir geçer..Herşeyin varsa zamanın gelir geçer!.."



KİM KAYBETMİŞ Kİ AŞKI BEN BULAYIM??????


вαηα вιя нαℓℓєя σℓυуσя ѕση zαмαηℓαя∂α güηℓєя∂ιя уüzüм αѕıк вσмвσѕυм вυяαℓαя∂α..!



İsmİ KoNuLmAmIş AşK 3. TeKİLllere MuhTAçtır


Alemin KRaliymiş Sari Civcivler , şampiyon olacakmiş bordo hamsiler,avrupa fatihiymiş kara fatmalar Alemin Tek Krali Ultra Aslanlar


hayat bi oyunsa bizde jeton cok


Alsalarda þu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen


Balina kovalayan çılgın hamsi

0 yorum: