Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Aralık 7

Yeni Bilnmeyen nickler

BiZ aLıStIk kUpA GöRmEyE ,sIrA SeNdE GaLaTaSArAy. BuLgArİsTaNdA yAyLa kUpAsI VaRmIş,HaYdİ cİmBoMaDa BiR AlKıŞ



Bu sevda bitmez cimbom yenilmez cimbom yenilirse göz yaşım dinmez



Kale Nedir Bilmezdik Top Nedir Bilmezdik Dalga Geçerlerdi Aldırmazdık Deplasmana Çıktık YENİLGİ NEDİR BİLMEZDİK:::::::



1 gün herkes fenerli olacak 6 saat beşiktaslı geriya kalan 364 gun galatasaraylı



Cimbomluysan konuş örnek olsınlar,beşikliysen sus adam sansınlaar...........



gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY



--4 SENE ÜSTÜSTE ŞAMPİYON OLDUK AVRUPANIN KRALI OLDUK YEMİN ETTİN KAZANMAYA BEŞİĞİ AVLAMAYA



fenerbahçeli misin?Allah başka dert vermesin



fenerli olmak ayıp değil yeterki çaktırma!!!




FB Tr Kupası yaz 2050 ye qönder , Fenerbahçenin türkiye kupası alışını ya 2050 de izle yada rüyanda



6-0 gsliler bize bir daha 6 atacak takım vermeyin!!!




cimbomlu olupda kahrımdan öleceğime sigara içerim zehircen ölürüm




bir gün herkes gsli olamayacak çünkü o serefe ulaşamayacak



Kısa NickLer



BELA:KİŞİNİN SEVDİKLERİNDEN GELİR:`(




bu dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı..




küçükken çikolata için ağlıyodum şimdi yine çikolata için ağlıyorumm...




eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!





kalbinde yer yoksa şekerim ayaktada giderim:!!!




eğilir başlar çatılır kaşlar en buyuk aşklar lisede bşlar




Kalbimde..................Rooooooooooooook........ ....Var





sen hayatımda karşıma çıkan en zavallı döneksin.....!!!!!!!




sokagımızdan gecılmez elımızden gecılmez bız yenıcıftlık cocuguyuz BIZE RACON KESILMEZ...


hayatta 3 yanlış şey yaptım 1 doğdum 2 büyüdüm3 okula gittim 1 doğru şey yaptım seni sevdim ama derden bilebilirdimki 3 yanlışın 1 doğruyu götürdüğünü

BeşikTaş nicKleri.!



bu alemde iki büyük var beşiktaş ve 70\\\\\\\'lik rakı




BU ALEMDE ÇARŞI ALAYINA KARŞI BEŞİKTAŞ




kes kolumuda gör akan rengi siyah beyaz




ne sinema ne tiyatro ne alemde bir gece... en büyük eğlence Galatasaray!!!





bu sene şampiyon görelim sizi ölmeden mezara koymayın bizi korkutmaz bizleri musallah taşı ölümüne seviyoruz biz BEŞİKTAŞI...


***_- erkek adam çarşıda pazarda dolaşmaz ***_-




aslan gibi sadece ayaklarının üstünde durmak değil KARTAL gibi hem ayaklarının hemde KANATLARININ üzerinde durmak önemlidir



HasRet NicKLEri..!



küçükken çikolata için ağlıyodum şimdi senin için ağlıyorum





Karanlık dünyama ışık saçtın sensizliğime çiçek açtın yüreğime sevdanı saçtın UNUTAMAM SENİ...




aLDığım Hér NéFésTé,aTTığım Hér AdımDa,YéDimDiğiM Hér LokMaDa Hép SénSiz akLımDa.!





SÖYLESENE SEVGİLİM SANA HASRETMİ ÖLEYİM.




KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...





sevgini taşımak değil hasretini çekmek zor,gülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak zor,yaşayıpta ölmek değil özleyipte görememek zorr!!!!




özLem NickLeri




Hasret kapimda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir sehirde gözlerim onu ariyor...





*Hafif hafif çiseleyen yağmurda kalırsan; Saçlarını okşayan her tanede BENİ HATIRLA !




Deprem Gibi Girdin Gönlüme Fay Hattı Çizdin Yüreğime,Enkazlar Bıraktın Üzerimde,Özlenmektesin Gülüm 9.9 Şiddetinde....



USANDIM YESERMEMIS UMUTSUZ BAHCEYI BEKLEMEKTEN,USANDIM,TARLA KUSUNUN SESINDEN USANDIM BU YUREKTEN KENDIMDEN USANDIM DURUP DURUP SENI OZLEMEKTEN:-((




seni hiç sevmiom sevmem de hayatımdan defol lan:d




Komik NickLer






Geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı güneş emekli olurdu





Bulunmaz HİNT kumaşı bulunur...!!!




Seni seviyorum, sana tapıyorum, sakın inanma çünkü atıyorum.




Ask bir sudur, ic ic kudur.



Küpemiz yok ki sevgilimiz olsun, biz delikanlıyız canımız sagolsun.



Elinde bir çiçek sevecek sevmeyecek ulan bit kadar çiçek bunu nerden bilecek



Aşk ilk okulda komedi, orta okulda trajedi, lisede dram imam hatipte haram.




Ben sevdimde ne oldu turkcell le efes zengin oldu.




BÜTÜN GECE UĞRAŞTIM BIR TÜRLÜ DELINMEDI, O KADAR ZORLADIM BANA MISIN DEMEDI, SABRET SEVGILIM ŞIMDI OLACAK OOOOHHHHH, DELINDI, KULAKLARINA TAKABILIRSIN KÜPENI




erkekler limona benzer yedikce agzin sulanir baktikce miden bulanir...





ben cem yılmazmıyım hayır hayır yılarım






sevmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer !!!!



satanist kesen piskopat kedi




bu erikson başka erik yok




seni top gibi sevmiştim




KALBİMİ ONA VERDİM SAKLASIN DİYE.SALAK BUZDOLABINA KOYMUŞ KOKMASIN DİYE


Pamuktan prenses mi olur prenses dediğin tas gibi olur..!!!




cem uzan vaadi :Şehrazat 1 ytl olacak





Aşık Olupda Dert Çekeceğime Nezle Olur Burnumu Çekerim......






kendini mutlı hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklık yaptın ve farkında değilsin demektir





İŞİNİ BİLCEN İŞE GİTMİCEN



@$K ß!R M€$€L€ g€l $IrTıMı k€$€l€




aşk söz ile başlar dudak ile beslenir dokuz ay sonra baba diye seslenir



Seni Görünce Gözlerim Dolar, Kulaklarım Euro )))




OLuM SENDE NE DERS CALISIYON,çEK KOPYANIN HASINI, çEKME KARNE YASINI...







[c=47]Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın :::hahaha.[/c]





≈◊≈sözlüyken ‘kız konuşur’ erkek dinler! nişanlıyken ‘erkek konuşur’kız dinler!evlenince ‘ikisi konuşur’mahale dinler!≈◊≈





AŞK HAVUZUNA YANLIZCA APTALLAR DÜŞER AMA ARKADAŞLAR BENİ DE İTTİLER





SUSUN SUSMAYIN SUSMAYINCA SUSMASIN SUSMAZ SUSMAYACAK SUSTUTTURURUM



adamın biri saçlarını önce ortadan sonra liseden ayırmış





erkek adam kafayı çeker karıyı döver sızar yatar




her tesbih sallayan adam olsaydı imam mafya olurdu




babama degerimi sordum \\\\\\\'\\\\\\\'dünyalar kadar \\\\\\\'\\\\\\\'dedi dünyanın degerini sordum beş para etmez dedi





yaşın kaç? -vallaha her sene deyişio bilmiyom!!





YaşaSın SoSyal FaŞhizzzzMMM





Zenci mahallesindeki solaryumcu




Her Başarılı Erkeğin Arkasında Bir Kadın Varmış... Bizimki Nerede Acabaa?





Nescafe bile üçü bir arada, ama ben hala yalnizim.. :d





KoCa GeMiYe KaFa aTaN PSiKoPaT HaMSi !!!





Aşk NickLeri




Herkesi sevebilirdim, eğer senden başlamasaydım...





Seni sevdiğim kadar yaşasaydim; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...





Askim yatagin, sevgim yorganin, yüregim yastigin olsun iyi uyu birtanem.





Kimsin sen? Yasamak isteyip de yasayamadigim umutlarim, farkinda olmadan yillardir bekledigim mi? Kimsin sen? Sen benim sevdigimsin, sevdigimi söyleyebildigim...





Hani gözler vardir sözleri anlatir, hani sözler vardir gözleri anlatir, bir de ask vardir seni anlatir...





O kadar güzelsin ki yüzüne bakamiyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamiyorum. Öylesine baglanmisim ki sensiz duramiyorum.





Kuyruklu yildizlar vardir, dünyaya yetmis yilda bir gelirler. Insanlar onu hayati boyunca belki bir kez görürler. Ben o yildizi gördüm, o da sensin birtanem.





Ben ona resmen aşık o ona resmen aşık o ona resmen aşık o kım bılır kıme aşık ?





Vur hançeri kalbime kalbim kana bulansın fazla derine inme çünkü orada SEN VARSIN!!!.




Sen benim aşkım sadece değil, birtanemsin çünkü sen benim her şeyimsin. Bu nedir bendeki? Aşk mı, yoksa sen benim kalbimi mi çaldın aşkımmmm Esra.




SeRsErİ ,seni sewdi bee çizo kıymetimi bilmedin dönmek istesen bile dönemem sana!!:





..ツSeviyorum ツseni anlasana! Bunu göstermem için elini mi tutmam lazım!




bir hırsız aranıyor!! adı;aşkım soyadı;sevgillim saklandığı yer;kalbim adres;aşk bir edebiyat caddesi seni seviyorum mahallesi...





Yalvarırım dön (dicemi mi sandın) sensiz yapamam(gibi mi geliyor sana) sensiz ben bir hiçim (desem yalan olur)çünkü seni SEVMİYORUMMMMMMMMM





-A-ciya -S-ikayetsiz -K-atlanmak == ASK




yeminim yemin damarlardaki kan canım olsun senden başkasını seversem bu can bana haram olsun





eğer bir gün güneşe buzla seni seviyorum die yazılırsa bil ki o zamn seni benden daha çok seven biri vardır




eğer geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı dünya güneşe hasret kalırdı





dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki aşkım





bir gün sana geleceğim bir elimde gül bir elimde silah olacak ya o gülü alır benim olursun yada silahı alır beni vurursun




Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce





Dünyada Bir Kişi Sevdim Oda SENDİNAŞKIM)




bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğünden değil, çaresizliğimin büyüklüğünden inan!!



kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur kalbimi düzeltmek ise gece çıkan güneşe yazı yazmaya benzer cen o suy yazı yazdın şimdi güneşin doğmasını bekle...





BEN SENİN BENİ SEVME İHTİMALİNİ SEVDİM..!!!





aşk nedir dediler aldım metreyi ölçtüm kalbe sığmayacak kadar büyük evren de bulunmayacak kadar küçük çıktı





Sonbahara İNat AğAç Hala YeşErmekte, Geceye İNat Gün Hala AğArmakta, Ben İSe Kadere İNat Hala Senİ SevmekteyİM. İNat Bu Ya MahşEre Kadar Senİ SeveceğİM!




suda yuzen balıga bak benim eski gunlerimi hatırlarsın sudan cıkmıs balıga bak benim şimdik halimi görürsün.





yanacagımı bile bile gittim kor ateşlere ama korkma senin yakmaya gücün yetmez çünkü sen sevda bilmiyorsun ki!!!





bir gün sana dönersem beni kalbimden hancerle





sevmek ölmektir bence bende sevmiştim ölmeden önce





sana bir tek şey söleyeceğim oda seni ne kadar sewdiğim!!




Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...



SeNi SenLe YaŞaMaK VaRkEn SeNi SeNsİz YaŞaMaK GüCüMe GiDiYoR




kalbim acıyor.yanıyor içim onun için hersey onun için..birde anlasa ne olur....





seni seviyorum kalbim kdr.dunyalar kdr deil kalbim kdr o dunyalarki kalbimde bir nokta kadar




@ŞKIMI Y@ZMAY@ D@Ğ @R@DIM @SKIMD@N BÜYÜK D@Ğ BUL@MADIM




_seni her düşündüğümde cebime 1 kuruş atsaydım şimdi trilyoner olurdum_





BU AkŞaM HaYaLiN cAnLaNdI GöZüMdE Işık oLuYOrSuN bAnA KaRaNLık gEcELeRdE.Bu aKşAm sEnİ ÖLeSiyE ÖzLeDiM AşKım.seni çok seviyorum





... ^^AşK FuTBoL tOpUNa BeNzEr tEkMeYi yEdİm Mi HeRşEy BİtEr CAnım^^




yalnızca cocuklar aglar allah affeder,birgün beni üzersen cocuk değilim aglamam allah degilim affetmem





yalnızca cocuklar aglar allah affeder,birgün beni üzersen cocuk değilim aglamam allah degilim affetmem




Né sén! uNutaCak KaDaR ZaMaN GéÇécék Né Dé GéçéN ZaMaN SéN! UnUttURMaYa Yétécék ßıRaKıP G!tsémDé UnUtURuM SaNMa ZaMan aLışMaYı ÖğRét!R aMa UnUtMaYı ASLA !!!...





erkek bu kızım bir gün gezer iki gün gezer senin aradığın leyla ile mecnun 21. yy da ne gezer




snn gecelerın blkı gecer bnsiz ama sunu bil bnm gecelerım gecmez snsızz...




Yıılardır aglarım onun için.Bu dunyada benim için bir kişi aglamadı.neyapacaksın işte hayat....




eğer bir gün sevdiğin ölürse onu kalbine göm: Yani doğduğu yere...........




Al HaNçErİ VuR BaĞrImA VuR KaLbİm PaRçAlAnSıN AmA FaZlA DeRiNe İnMe ÇüNkÜ OrAdA SeN VaRsIn...





dönüşü yoq gelemem artıq gelipde seni bulamam artıq bırak bu sewda böyle kalsın kadere isyan edemem artıq !!!





HAYAT BİR OYUNSA BEN DE YÖNETMENİM İSTEDİĞİME ROL İSTEDİĞİME YOL VERİRİM!




sigaram da tıpkı sana benziyor,dumanı kokun,ateşi dudakların ama aranızda tek bir fark var,sigaramı ben, beni sen yaktın





Bir gün gelir bakarsın Bir gün gelir kaçarsın





seni seviyorum demek benim için o kadar zor ki...





seni benim kadar sevenler sana benim kadar hasret kalsınlar...





duyguydu yıllarca bozdurup harcadığımız ,sevgiydi gölgelerimizi kıskandığımız ,kaderdi pençesinden kurtulamadığımız ,mutluluktu tadına doyamadığımız ,aşktanda öte bişeydi adını koyamadığımız..





sevdik anlamadı söyledik inanmadı seviyorum dedim dönüp yüzüme bile bakmadı sana bir şarkı yazdım elveda aşkım(aslı)





Her acı sonun tatlı başlangıcıvardır





aşk nedir?göz kıpırtısı, dudak şıpırtısı, yatak gıcırtısı,velet zırıltısı....





hissetmediğin hisleri hissettiğin zaman hissettiğin his aşktır....




aşk mutluluk içindir derler ama ben mutluluktan çok mutsuzluk yaşadım.alttan aldım altta kaldım.artık bıraktım.......




AYRILIK İÇİMİ VURUYOR TA DERİNDEN SEVİPTE KAVUSAMAMAK NEDİR BİLİRMİSİN SEN O TENINDEKİ SAFLIK O BEYAZ TEN SENİ SEVİYORUM BİR TANEM





вιя gözℓєяιηι ιѕтєяιм gözℓєяιη∂є вιя ∂є уüяяєğιмι ιѕтєяιм уüяєğιη∂є...





BİR İNSANI SEVİYORSAN ONA DEGER VERECEGİNİ BİLİYORMUSUN





senin kalbin bir hapishane ver bana ceza ömür boyu yatarım..




Keşke ynlıslığım kdr ynımd olsydın ynlıslığıml pylştığımı seninle pylşsydım keşke senin ismin ynlıslık olsydı ve ben hep ynlıs klsydım......




....\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'^^^+++%%&&///((())))===???___hytt üç şey beni sna bğlr sevgi hoşgörü şevkat üç şey beni sn köle ypr göslerin söslerin klbin hytt üç şey beni senden ayırır ölüm ölüm ölüm ...\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'^^^^+++%%%&&&///(((()))))====???___




ben seninle sonsuza gelen iki ışık olup ince kenarlı mercegin odak noktasında kesişe bilme ihtimalini sevdim





mum gibi olsamda sende ateş olup bana yakın olsan ben seni aşkından alev giibi yansam sev beni nolur sev seni seveni sev sev........





KARAKOL MERKEZ FARK ETMEZ ZEYTİNBURNU ÇOCUGU AFFETMEZ KASILIR KASLAR KESİLİR BAŞLAR EN GÜZEL AŞKLAR BULWARDA BAŞLA.



seni seviyorum beni üzme yalan söyleme beni üzersen ve yalan söylersen bu aşk biter haberin olsunnn denizzzzzz





\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'BEN BENİ SEFENİ DEĞİL BENİ SEFMEYENİ SEFDİĞİM İÇİN MUTSUSUM\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'\\\\\\\'




İNGilİzCe NicKLer..!



You should be the one`ll always Love..



You should be the one`ll always Love!...




::::::ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє:::::: ( hiç birşey imkansız değil )




^ONLY GOD CANT JUDGE ME (beni allahtan başkası yargılayamaz)



KarizMa NicKLer..!



×÷•.•´¯`•)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»¥ÅÑÐÏ»GÕÑLÜMZǺLiмiή ZuLмu VǺґگǺ گẽvẽήiή Ǻllah\\\\\\\'I VǺґ




.9,2(¯`·._(¯`·._(¯`·._(13,2 By_QaTiL 9,2 )_.·´¯)_.·´¯)_.·´¯)0,0




ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑





[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] ̵͇̿ ̿’̿̿̿̿̿̿ ̿ ͇̿C͇̿¤̿ ͇̿ .̴ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̲̲̲͡͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲ kopyalayın ve görün süperr





((¯`»¦«´¯)) AşKMeLeGi ((¯`»¦«´¯))





ArAmA AşkıN CiLvEsİnDe BAhAne BeNiM gÖnLüM sErSeRiySe BunDaN SaNaNe BeN gEzErim KuMaRhAnE mEyHaNe Bi bİLsEn SeRsErİLik Ne şAhAnE....!!





1 gιяℓ, 1 ¢яу нєєууσσσ α∂αмıм тнιѕ ιѕ му ѕтуℓє...

0 yorum: