Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mart 2

Aşk sözleri

aşk bir nohut ye ye kokut.
aşk bir muz kabuğudur,basarsan ayağın değil.HAYATIN KAYAR.
aşk bir vişne iç iç kişne
babama değerimi sordum``dünyalar kadar dedi``....dünyanın değerini sordum .beş para etmez dedi.
bende şeytan tüyü yok epilasyonla aldırdım.
boing moing dinlemem.ben mersedes``ten başka uçağa binmem
çöpleri yer atmayın!havaya atın...bırakın sorumlusu NEWTON olsun.
dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.
eğer dünya görüşünüz tuvalet duvarında ise sizin işiniz sifona kalmıştır.
elektiriği edison buldu...eee parasını niye biz ödüyoruz?
ey yükselen nesil.in ulan aşağı.
fazla çikletlerinizi yola atın arabalar çinesin.
hakkımı aradım meşgule düştü..
hayat bir cümladir ölüm noktası.
hayat güzel olsaydı doğarken ağlamazdık.
hiç düşmanım yok çünkü kimseye iyilik yapmadım.
kadınların kalbi mezar gibidir gire n aslan çıkamaz. erkeklerin kalbi bakkal gibidir.. giren çıkan belli olmaz...
kızımız çok haramattır süper kafa ütüler...
madem dünya bir HİÇ gecede İÇ gündüzde İÇ.
off çok sıkıldım ...bu hayatın başka kanalı yokmu!
padişah tahtaya çıkınça ne yapmış?tahtayı yerine çakmış.
sakla samanı inekler aç kalsın.
sigara içenleri tanı çünkü onlar bu dünyada misafirdir.
sigara içme torununu gör.sigara iç dedeni gör.
sigara içen birisini öpmek kül tablasını yalamak gibidir.
sinirlenince vernel kullanın yumuşarsınız.
sinüs 60 kosinüs tutmuş.
türlü türlü kül yutmuşa kültürlü denir.

0 yorum: