Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Kasım 18

Pişmanlık aşk sözleri

eLime Sürdüğüm Oje gibisin Her an siLinebiLirsin

~

rüzgar girer aralıklardan içeri
yüzün yanar soğuktan
beklersin son yaprağın düşüşünü
sararırken ufuktaki güneş ..
kararlı msn nick

HavLamayan köpekLere Kemik atmışız Bu zamana kadar

~

Cam kırıklarım yüreğimi kanattı
sen gittikten sonra
Hayat ikiye böLündü
Senden önce . Senden Sonra

~

y а κ i n i n đ а ο L m а L ı y ı m


~

Az önce senin elini tutan eller şimdi sigarayla bakışır oldu .


~

Sen beni göremedin ben seni sevdim . !

~

≈ eLLérinde ħasrétin kokar ≈


~

Seviyorum DeLi gibi
Onsuz dünya Cehennem gibi


Son yazım sana bu son dizelerim
ellerim ellerine esirken ayrı kalamam ki titrerim
isteseydin gözlerine bir ömür
bakışına bin can verirdim
Ama ne ömrüm yetti sana nede bir yudum nefesim...




eLLerim pencereye yapı$ıyor.
geLen sen değiLsin !
yüreğim yanıyorrr !.


Pişmanlık aşk sözleri

~

TutuLmayı bekLiyor bomboş ellerim
ağLayarak Sahibini istiyor KaLbim ..

~


âdıŋı duymâk Yetiyorsâ bu kâLbiŋ âLevLeŋmesiŋe
O zâmâŋ vârsın diyorum her sâŋiye .



~


Biliyor musun bu [ ikimizin hikayesi ]
Şu anda nerdesin ne yapmaktasın
Bildiğim yerlerde misin yoksa
Hiç görmediğim bir evin penceresinde mi ..


~



Pişman mısın `_ başlamadıklarına _?_


~



Siyah mı aksaydı gözyaşım
Mutlu olman için kan mı kusmalıydım
Git hayatımdan...!
Değersiz değil senin kadar anılarım...

2 yorum:

aşk dedi ki...

aşkı anlatan riskli sözler ama tüm bu şeyler bana göre

orhan dedi ki...

Size ilkokul aşkımı anlatayım, yıl neyse salla yılı, ben dut gibi aşığım. böyle de tabirler moda şimdi dimi dut gibi bülbül gibi sırılsıklam her neyse, bizim manitayla başladık biz iyi kötü sonra bu tipitip geldi bana bi tripler bi tripler bunun da arkadaşı var bana yazıyor ama ben pek pas atmıyorum çünkü delikanlılık. amk o delikanlılığıma git yazsana öbür kaşara. niye böyle diyorum biliyor musun çünkü o kaşar ayırdı bizim aşk ile. hala aşk diyorum aşk sözleri yazıyorum olmuyor. pişmanım hakim bey. bir de noldu biliyor musun benim ayrıldığım kız gitti benim en yakın arkadaşımla beraber oldu ben de gidip ablası yok la yok o ne öyle aşçı bahçıvan bahçıvan uşağa amk hayat bu.