Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Şubat 13

Artist

" Ardında yıkık şehirler ve leylaklar bırakan
bir cümle dudaklarımı geçip beni ihlâl etti
saate baktım müthiş bir yenilme vaktindeyim
sevgilim
ben nerede yağmur yağarsa orada şemsiye kırmanın kitabıyım
ve en güzel cümlem sensin... "











artist yazılar


Gün ışırken şehrin gözbebeklerinde
Yastığımın altına sakladığım sayısız düşümden firar edip
' Sığınıyorsun uykusuzluğuma '..












Vazgeçemedigim masum yanımsın ..













Ben aşkın düş/üşünü gördüm
İhanetin gülüşünü ..
Ve senden öğrendim
Çekip gitmeleri .!






Avuç içi kadar `mutluluk´ yeter..








Her vedanın ardında bir bekleyeni vardır kimsenin bilmediği
Ve her gözyaşının altında bir dua kimsenin duymadığı ..










artist msn nickleri





Yağmura şapka çıkarmayı bırak.
Güneşe bak…
Ne zordur bilirim;
Aleni bir hayatın gizli öznesi olmak…














Hepimize aynı yağmurlar yağar;
kimimizi ıslatır kimimizi ıslatmaz













Şimdi söz bitti
hasretin bir kış gibi soğuk
içim dışım hazan
güller güneşe doğmadan
sen gözlerindeki baharla gel yüreğime
ve ben düşmeden düşsüzlüğüme
gözlerimden yakala beni ey AŞK !

0 yorum: