Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Şubat 27

kapak msn nickleri

Né sanıYosun sen hayatı ?!
Pembé biR eLbise mi ?..!
Bıkmadın mı hayata pembé ]!qözLükLéRLé bakmaktan ?!
Ya da PoLLyannacıLık oynamaktan !!
qecmiyoR işte dinmiYor acıLar!
Kaç kéz anLatıcam sana ?!!
Né o küçüK haNım Niçin bu yaşLar ?!
aqLama PaLyaço MakyaJın akar .)!









Bir sürü baLon bıraktım gökyüzüne.
Bir zaman sonra görünecekLer bana..
Bazısı sönmüş olacak..
Bazısı soLmuş...
Bazısı ise haLa aynı güzeLLiğinde güLümseyecek bana. ..
Bense çok değişmiş oLacağım ya da hiç değişmemiş..


defoL


Çekip gitmek gibi birşey Bu. Uzaklaştırmak kendini herşeyden.. En basiti Ben artık ''yokum''
Teşekkürler Gülümsettikleriniz için.

Yılmayan kalbimle gurur duyuyorum.

koyan nick sözleri
Seviчor

Sevmiчorrr ...










Aşkα kαpını αçtıqın zαmαn αcılαr qiremez diчemezsin .
Aşk αcılαrıчlα tutkulαrıчlα qözчαşlαrıчlα rüzqαrlαrıчlα
tαze çiçek kokulαrıчlα bir bütün olαrαk qirer içeri ...

Aşkı αcılαrdαn süzemezsin !

İstesen de istemesen de αşkα boчun eqersin .












Burası büчük şehir qünahkar şehir o vurdumduчmaz o deli dolu şehir .

Ben bu şehirde sensiz чaşayamam .

Bir qününde dört mevsim var bu şehrin . Her sokaqında bir dünчa var .
kapak msn nickleri
Bu şehir baştan başa sen .









Bi Prenses BuLucam ama KraLiçe her zaman |ANNEM| oLucAK





:|


βαкιуояцмδα vicδαиıиιz тεятεміz
çüикü (!)

oиα інтіуαç δцуцp ніç кцζζαимαмιşsιиιz...

0 yorum: