Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Şubat 15

sadakat yazıları

ßn ßni bıraqTıqmDa sn ßni bıRaqma ! x3

Benim gözyaşlarım ikimiz adına...

Yüreğinde “ bir cümlelik yerim “ var mı ?

KénDime özéLm sıKıysa yaKala ! x)

“Sadakât” mıydı zamana yenilen...Yoksa ”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen..

yaLanımı sewSnLerr a$ksız DönmüOr Dünya xP xD
Habersiz sessizce çeker giderimm uyanır uykundan dona kalırsın .Bir veda mektubu bile bırakmam suçun ve günahınla kalakalırsın ......
msn aşk nickleri
Kendime bir yol çizip ilerlemem gerek elbette
Artık durulmaz bu şehirde içinde sen varsan eğer
Terk-i diyar eylerim çare yok beklemekte ..

Pişmanlık sarınca o bedenini
düşmanlık duyduğuna lanet edeceksin.
Ama çok geç .....
içim ağlıyorken yüzün güleç ..

sésLéRi duydum hépsi akLımda çünkü hépsidé bénim hakkımda ...

herkesin BAŞARAMAZSIN dediği yerdeyim küçümsenmeyecek kadar iyi

Ne Dediğini ßiŁmeyen SÜNEPE ßeyinŁerden Hazzetmiyorum!

gİdİorum démédén gİdİsİm varya..
süpérdİ!
o surat İfadén görülméyé
déérdİ.!
nasılda vurdum sana tékméyİ..
morda güzél yakIştıı unuttum sénİ

bahseTTiğin kadR bLki zengin oLamadım..
ama bi kaLp wéRdim sana Layık oLamadın..!
Herkes kadar önemli ve herkes kadar önemsizim (:
Kendi Ellerimle Çizdiğim Bir Ayrılık Tablosuna ...
Çaresiz ''Çare''Lerimi Sığdırmak
Ve Bir Türlü Tüketemediğim Sensizliğin
Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır Aşk...?

İçtiqim biraydı hayalin

Yakar bir siqara biterim ..! Dumanında yitip qiderim ..!
anLatamaDıqım duyquLardayum..

DışaRıda yaqmuR waR, biR yaqmuR buLuDu da qözLeRmde… SeBeBini biLmioRm ama aqLamak isDioRm, qözyaşım biDene qadaR...

uyuMaq isDioRm hiç uyanMamacasına..

Ruhum bedenime sıqmıoR isyanLarda..

aqLamak isDioRm qözyaşım biDene qadaR..

ßen!m .. Sana !ht!yacım waRDı ! Sen!nse haLa Susmaya ! ...

qönüL penceResini açıq bıRaqDım qiMi camını qıRdı qimi çeRçewesini...

umuDvaDimLe Benüm pemBe pemBe umudLarumuz waR hemDe hiçÇç KirLenmeMiş..! TerTemİz..

Bédénimé wéRiLmiş Rüşwetti Ruhum onDan quRduLdumm !!

étKiLéméz öLüm ßéni iñañ híç..!!!
sadakat yazıları
¹º§µz ølмªz...!

♥ Biтмesiиe iziи veгмiчceğim soиsuz αşĸ.

Tek hayalim hissetiğim son nefeslerimi seninle alıp vermek.

KaybeDDim Buqün qenDimi..

sayısaL kaBusa DönDü..sözeL düşLeRe dönDü.. xD

Aşk Bni sewmedi..

Dokunma Bana..
Bn $en Biraz deLim..Hoş qöRn Bn LiseLiym.. xD

*maRt ayLarın çinqenesi matematik derslerin işkencesi

ben sanki zayıF aLmaq için doqmuşum.

kırk öğrenci bir olmuş bi öğretmeni kandıramamış

benim havam karneyi alana kadar =)

aşk çağLatır zayıf aqLaDır

en faydaLı ders boş geçen derstir

en qüzeL qünLer tatiL qünLeridir

iki dersi çok severim biri müzik biri beden çünkü kızlar diyorlar ki ya pop ya top

yıllarca dolmamışsa beynimizdeki ders hanesi neye yarar en deneyimli fen dershanesi

senin için fizik bitmiş kimya okeye dönüyor farkında deilsin

Sewiyorum seni boş dersleri tatili sevdiğim gibi

aşk ağlatır sınav sövdürür matematikçi inletir.
Yanan ı$ıkLarımı kapLayacak kadar kaRanLığım waR..!

Bu yaLan dünya hép bo$ çaba ..!
dünümü unuTTum..! yarını asLa..!

Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır ...

Zaman İnsanLarı DeğiL ArmutLarı OLgunLa$tırır

0 yorum: