Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Şubat 10

Sevgililer günü nickleri

Yüreğimin Kalemiyle Yazılan Her Satırımda.





Hala Aşksın Sen

Ama Sadece Şarkılarda.

romantik msn sözleri


SeVmeK İçİn "YüReK" SürDüRmEk İçİn

"EmEk" GeReK.




Her BakıŞın AŞK Bulaştırdı Üzerime .




sadece huzur.




Sen yaLnızca Naz Yapmaıı biLiRsn



Beni en çok anlayanıma sığınıyorum





Çarşaf gibi üzerine ört beni*







Gözlerimden uyku kaçar ben uykudan kaçar.






Nasıl bu kadar güçsüz çaresiz kaldım ben

Aklım almıyor!





Kapı altından giren soğuk gibisin.




H a r f l e r i m . . .

karşında titrer !




GözLerinin içine baktıkça uzakLaşıyorsun

her Lafında ise biraz daha da acımasız oLuyorsun. ^





Kayıp oLan geceLerin

KaranLıga gömün beni diri diri !





Her Bağırışım Sır Gibi SakLıyordu Beni.


Sevgililer günü nickleri

Néfes alamıyorum

Seni yanımda hissetmem gerek *






kadınlar affeder ve unutur ama neyi affettiklerini asla unutmazlar









kimler sana dost yaklaşıyor da bu kalbin benden uzaklaşıyor?










kurbağadan olma bir prensin canı eninde sonunda sinek çeker.







doğu-batı doğrultusunda uzanıcam yeni yıla da ilk kafam girecek.








bir tek kural vardır kural mural yoktur










insanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dagitanlari severler gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara âşık olurlar









eğer bir dış etken seni üzerse
duyduğun acı o şeyin kendisinden değil
senin ona verdiğin değerden geliyordur
onu da her an ortadan kaldırma gücün vardır.






sizden daha az mutlu kimseler yanında mutluluğunuzdan konuşmayınız






bütün dünya öLüme düser

Kapattığımda gözLerimi `~

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çoqq begendim bunların hepsini harikaa!!!!!