Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Şubat 22

yeni msn nickleri

**



BeLki sende yarım kaLdın

Görmeyecek kadar karı$ıksın

Bu a$kı her fırLatıp attıgında

Hayat geri verdi seni bana

Her gece o soguk daLgaLar

Hep aynı kıyıya vurur

Gider aynı geL-gitLe





**


çok yeni yazılar


neleri yaptık geride bıraktıkk
güLdük ağLAdık ...
hiç kimse biLemez
hiç kimse göremez
hiç kimse yargılayamaz
hiç Kimse ayıRamaz





**





bakırköyde evim .]
Eski köye yeni adet
Bir sevgilim var benim;
DüşLerimden İbaret... [!]




**





8'd£n Sonra 9'g£LS£d£ 10'Suz bırakma K£ndini..



**



Geçen hergün biraz daha derinlerde kayboluşunu yaşarım yüregimde
Ve beklerim duvarlarıma dikenli teller çekip
Ne gelene nede gidene yol vermek!




**


yeni msn nickleri
ben deĞilSem
Kim ?
Şimdi deĞilSe
Ne zaMan?






HayatımdAn
MeMnUnSuzZum..!





~






bugn sevdiySem Seni
bu geCe haLa seviyOrSam
Ve yaRın Sabah İnatLa SevecekSem
kAdeRe AttıĞım biR KazıktıR aŞkK..!


yAzıkLaR Olsun Adam yeRine kOydukLarıma..!


İ$te uzattığım saNa yeminLi eLim…Sımsıkı tut gie bu yoLda dü$medeN yürüyeLimm...!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

vallah arkadaşlar cok güzel ellerinize sağlık