Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Haziran 7

hayal sözleri

ruHum ezeLden yasakLarI sevdi..!


BeLki birgün bir araya geLiriz Kırmızı Kar yağdığı zaman

Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!


Gîtmêsêydî; Øñuñ kulu ølurdum ¢îgñêyîp gê¢tîgî yølu ølurdum bîr ômûr â$kıylâ dølu
ølurdum bîr ômûr â$kıylâ dølu ølurdum ñê yâzık buñlârı
bîlmêdên GITTI



Daha Kac Vakte erteliceksin 'Seni Seviyorum'demelerini.



Hady ßen küçükken mıknatıs yuttum ßiLinçsizce(!) Ama herkeste 1 parça demir mi yutmu$ qeLen yapı$ıo qiden yapı$ıo..


SiLmeye caLıstıkca Dha cokk akLımdasınn!...



Uzansam Hayallere dokunurum sandım düşünceli ßak !

hayal sözleri  hasta msn iletileri

Tèdavisi mümKün qörüLmèyèn $izoFrèn biR aşktı bizimKisi..
hanqi doktora qittiySèk ayrıLık yazdı rèçètèmiSè vè èkLèdi hèRqün düzènLi oLarak öLünècèK...
buqündè öLdüm yaRını ipLè çèkioRum:\\



Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..!



'AŞK'' bir yarıştı,ÖDÜL ise sen..o yarışı kaybettim çünkü olamasdı,sen başkasını SEVERKEN...



oLması qérékéLér zaTén yanımda oLması qérékipTé yanımda oLmayanLar kimin umurunda???



SEnin içine ben bitmiş olsaydım benim içimde sen yaşıyor olamazdınn



Bir yanım bir daha hiç kimse onun kadar sevilmeyecek derken;
bir yanım sakin,sessiz..



YaLan askından kurtulduquma sevinmek varken baq ben hala aqlıyorum...



adiLiğine boncuk takta nazar değmesin!!!..



ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..


ÇiKoLaTaLı KeKiM bu aLeMde TeKiM



Ah beNm bu sisLi farklı yooLLarim..)
hayal sözleri


İnsanlar komik,onları anlaman için yeter mimik..*



-
düşLérimi qöRün öyLéySe.
sevDiğiniZi bNm qißi seviN.
qüLün héP qüLDükLérime.
sıkıySa öLüm baqaLım.
héR qüN öLDüqLérime.





snszLiin souk hüsranındaım,
PsikoLojik sawaşımda yoktun,
tpkı bnmleykn bnle olmadıın gbi !
we şmdi yüreimi uuşturuor bu welet,tpkı sni qrdüüm iLk an gbi...





PsikoLojim Bosuk :S Yayında Emei Geçen Her Kesn A*k :@





...ve her gcmiş gölgelere emanet edilir.
qelecek sansüre maruz kalmış,
belirsizdir !
bu ndnle sni takibe alan glgelerdir,
Sn yürüdükce sni sorqular.
we bir qün günes batar...




KöpekLerLe değil sahipLeriyle muhattap oluyorum

BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa aşk neReYe koYdumm...BuLamıoRmm



kaßusLarm nDn Snin kDr kötü deeL ?

0 yorum: