Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Kasım 30

KoMiK MsN NicKLeRi

"Kéfénlédim Masala Ait Ne VarsaGömdüm Onca Yaşanmışlığı Karanlıklara!"

Gün yüzü görmeyen yüzüme yar yüzünü haram kıldım

GözLérini Kapat Vé Bana BakBen Diyé GördüğüN Né Varsa SéniN YokLuğuN AsLında!

Hücrelerim paramparça kimi ölü kimi ölüm savaşındaAynı yasamaya çalışmak gibi…Sensiz hayata alışmak gibi…!

Mademki bu aşkta tek yahudi benimSeçip harflerin en çivilisini beni çarmıha gerin

heP bhen sobeLenıyor heP bhen eLenıyorum qiDin arTıqh baSımdanh bhn oynamıyorum !
Komik msn nickleri 
deFolup gideBileceğİm bi'yer War mı bilDiğiN??

Ne Zaman Eskior Sevgiler?

Ödenen Bedellerin Acısı Geçince mi?
şımaRık - ukaLayım isTeince Lafı koyaRım ama çok haSsaS ve aLınqanım çözemessiN ßeni! ßen zoR oLanLaRdanım

ÖLméq SoruN DéiLdé KéFn TaRzm DéiL

GiTméYédé ßiLrm GiTméYidé ßiLrm

HaKKımda Dédiqodu YapıP ßoş KoNuŞnLr Déwm EdiN RékLmn iiSii qöTüsü oLms

ßnm Hawam KaRneYi aLana Kdr


Omo RékLAmnda OynaYn Kıza TéCavüz EtmişLEr éééé Nédé oLSa KirLenmk GüsLdr hahaha

ßir érkeĞe Sadıq OLmk DiérLérine HakszLıktr

aLma ßni KarşıNa Kan KArışr Göz YaşıNaa
   güldüren kopartan sözler
Aşq ßnm İçhn ßundn ßLe Géçici DöVmé!!

ŞéRéfszLern YaŞadıgı ßu Dünyda Sndé ŞréFszcé YaşıoSn ßoYnuna ßonck Takda Nazr Déğmesn

ßn PiskoYumm OğLm SevMésnide ßiLrm SiLmesniDeee

Gidén Gdér ÖsLemm HuYum ßLe GisLemm ßn ßir FiLmi 2 Kéré İsLemm ::::::::

HépTé DéfoLuLr ßuLuor ßni Yan SanaYi DiiL OrjinL ßir aşq Arıorm

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı DikkT! RomeQ Aranıyooo

DeLiqonca Kdr Uçuq PaPx Kdr Lüx Cocainé Kdr TéhLikelym

qüLüSlErİm VaRDI PhEnÜmM ßén qİmİm ßhén NeRDeİmM !! DaM qArSUyA qEjErqHeN ßıRaqTıIn o El ßhéNüMmm

düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşιη

кαяdєşιм gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιм,ηєdє кαℓαηα gιт,gιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşтιя нαуαтıмdα
koskomik nickler 
Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun

bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün

ßuqün Søn ß¡r yarIñ yøk Dûnûmûz zâtên kâybøLmuSß¡tt¡yøLcuLuq ÂyrîLmâ vâkt¡ gêLdî Gêr¡dê qâLâñ,Søñ ß¡r høS¢âqâL d¡Lêq¡:

(--) ηoO paηiK! ηoO hﻉY¢An! beη Lafı kOy¢Am sﻉη sUs¢aη! (--)

eLbet Sana Görede Bir Tarifem VarDır Rahat oL!

||ѕα∂є¢є bittiN вιℓмєм αηηαтαвιℓ∂ιм мι?||
msn indir
SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR!!!


†вέDέLLii мυтLυLυкLẫя! «'3

яeηη ηicнт deм нiηтeянeяdeя aucн oнηe Dicн gLücкlicн iѕт(W)
(arkasindan kosmasensiiz De mutLu oLanLarn)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

beni gerçekler bekler

Adsız dedi ki...

komik sözlerdiyoz cıvık sözler çıkıyo bune irenç site böle