Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Aralık 2

AcIlI aşk nickleri

sen qeÇtin yine ben sınıfta kaldım;ßir tüRLü yanına uLa$amadım.Sevda sınavınDa teşeqqüR aLdım;İhanet dersine çaLışamadım
Gün yüzü görmeyen yüzüme yar yüzünü haram kıldım

GözLérini Kapat Vé Bana BakBen Diyé GördüğüN Né Varsa SéniN YokLuğuN AsLında!

Hücrelerim paramparça kimi ölü kimi ölüm savaşındaAynı yasamaya çalışmak gibi…Sensiz hayata alışmak gibi…!

Mademki bu aşkta tek yahudi benimSeçip harflerin en çivilisini beni çarmıha gerin

heP bhen sobeLenıyor heP bhen eLenıyorum qiDin arTıqh baSımdanh bhn oynamıyorum !

deFolup gideBileceğİm bi'yer War mı bilDiğiN??

Ne Zaman Eskior Sevgiler?
en farklI msn sözleri
Ödenen Bedellerin Acısı Geçince mi?
şımaRık - ukaLayım isTeince Lafı koyaRım ama çok haSsaS ve aLınqanım çözemessiN ßeni! ßen zoR oLanLaRdanım


ÖLméq SoruN DéiLdé KéFn TaRzm DéiL

GiTméYédé ßiLrm GiTméYidé ßiLrm

HaKKımda Dédiqodu YapıP ßoş KoNuŞnLr Déwm EdiN RékLmn iiSii qöTüsü oLms

  süper msn iletileri

ßnm Hawam KaRneYi aLana Kdr

Omo RékLAmnda OynaYn Kıza TéCavüz EtmişLEr éééé Nédé oLSa KirLenmk GüsLdr hahaha

ßir érkeĞe Sadıq OLmk DiérLérine HakszLıktr

aLma ßni KarşıNa Kan KArışr Göz YaşıNaa

Aşq ßnm İçhn ßundn ßLe Géçici DöVmé!!

ŞéRéfszLern YaŞadıgı ßu Dünyda Sndé ŞréFszcé YaşıoSn ßoYnuna ßonck Takda Nazr Déğmesn

ßn PiskoYumm OğLm SevMésnide ßiLrm SiLmesniDeee

Gidén Gdér ÖsLemm HuYum ßLe GisLemm ßn ßir FiLmi 2 Kéré İsLemm :::::::: AcIlI aşk nickleri

HépTé DéfoLuLr ßuLuor ßni Yan SanaYi DiiL OrjinL ßir aşq Arıorm

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı DikkT! RomeQ Aranıyooo

DeLiqonca Kdr Uçuq PaPx Kdr Lüx Cocainé Kdr TéhLikelym

qüLüSlErİm VaRDI PhEnÜmM ßén qİmİm ßhén NeRDeİmM !! DaM qArSUyA qEjErqHeN ßıRaqTıIn o El ßhéNüMmm

düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşιη

кαяdєşιм gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιм,ηєdє кαℓαηα gιт,gιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşтιя нαуαтıмdα

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun 


Herkes Aynıyqen ßn FarqLıyDm...$imDi Herqes Farq Peshinde Bn yiné aynıyım...

"..sana ben kendimi ödünç vermedim ki.."

a-ş-k. Kimisi için cümle sonuna konulan ,öldürmeyen ama sol yanını felç bırakan bir nokta kimisi içinse yeni bir cümleye başlamak için verilen müsaade.

Seni Seviyorum Ve Bir Ömür Yaşatacağım Sevgini...!

Ey Hayalim! Bilirim,Dirilmek İçindir Ölümüm...

KâßuLLéñd!m §é§!z q!d!§Lér!n! ..

Aşk kaçmaktan çok kovalamak,
Görmekten çok özlemek,
Gitmekten çok beklemek,
Dokunmaktan çok düşünmektir.
Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

0 yorum: