Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Temmuz 10

Yaz Aşkı Nickleri

Siz sus'tunuz!..Benim çığlıklı sokaklarımda,

aşk msn nickleri


Masum yanım, küçük çocuk, yas tutarken�
Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi.
Akmayan gözyaşlarının yerine, umutsuz gülücükler dökülüyor yüzümden.

O Öldü artık..Başın Saolsun…

ßr qün anLayacksın "béKLéméniNdé i$é yaRamadıını..bir yr3 uLa$amadıını..arqaNa dönüp baK†ıında.. Yİn3 aynı duvaRı qörécksn

GüLméi unuddurdn..bari pécédé uzadmaı biL !

****Hani Yetebilseydim, Değiştirirdim Fikrini !!
DinLeyeceğini BiLSem, Anlatırdım GerçekLeri . . . Neys,bırak bende kalsın***

*****Sen beni sevmeyip başkasını sevsende umarım oda sever...BAŞKASINI***

**Gözyaşlarının değerini bil,onları haketmeyenler için ağlama... ****

**Sen Bnm Farkımı Fark Edemedin!Ama Artık Farketsende Farketmez!Çünkü bnm farkımı farkedenler senden çok FarkLı **

**Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyenlerede Küstüm !! ***

**BIR DÜSMANI AFFETMEK,BIR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR ***

****ÜÇ HARFİ YAN YANA GETİRMİŞLER GENÇLERİN BAŞINA DERT ETMİŞLER (AŞK)
msn avatarları da var burada.
**,,pRenSipLerim vAr VE seviyeSiz diiLim.. !
,,kinCi diiLim Ama Unutmam!..
,,şevkat qöSteriRim Ama ŞıMarTmaM.. !
,,Ciddiye aLıRıM ama KAPILMAM!..

...DALGA GEÇERİM AMA KIRMAM..!
Huzur Veririm Ama Söz vermem!

Aşk msn nickleri

***BaK iBReT Al YeRe Dü$eN YapRaGa..OdA SeNiN GiBi YuKaRiDaN BaKiyOrDu ToPRagA..!

***GÖZLER RENKLİ OLSADA GÖZ YAŞLARI HEP AYNIDIR**

**Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

******ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<***


****+KeNdi kuRaLLarıMLa oyNaRım...
+BaktıM oyuN §ıkTı, bıRakıR kaLkaRıM !!
+HaYaTtA HeR §eÇiM BiR KaYbEdݧTiR ÇüNkÜ bEn
+Ne KaLaNa GiT DeRiM Ne GiDeNe KaL,KaLaCaK
+oLaN YeRiNi,GiDeCeK oLaN YoLuNu
+BeLiRLeMi§TiR ZATEN***



Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

' Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!

ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı

İnanmıyorum İnsanların Süslü Laflarına...Beni Sevdikleri Zaten Yalan..!!
yaz aşkı nickleri
кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя...

msn avatarları

' Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!....

VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy0r??

kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?

aşkInız maRkaLaRLa endexLi 2oo8 modéL yüRek kaÇ $ ?


Çok mutLuyum we mutLuLuqumu ßoza-biLme ihtimaLinin o küçücük ßeyniNin uCundan qeciRen Her kim oLursa oLsun dü$ünmeden harCarım we dü$ünmeden siLerim! ßunu iyi ßiLin emi..

Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti….

Adına aşk diyorlar, gelecek diyorlar...bana yetmiyor.

msn nickleri

ßiLmediqinis keLimeLerin aLtını çizin derdi hocam ...
ßunca yıL/ßunca yoL/ßunca hayat ve kitaptan sonra ;
ßütün keLimeLerin aLtını çiziorum ... hocam artık izin istiorum...

beni küçük bir çocuk sandıLar ,, kendiLerini WiLLiam TeLL...
kaLbimi eLma sandıLar ,, her defasında 12'den vurduLar !!!

2 yorum:

dilek dedi ki...

güzelmiiiiiiiiiiş

Adsız dedi ki...

düzenli olarak yazıyorum buraya sanırım. bu kadar durağan bir şeyin bu kadar dinamik olabilmesi çok saçma. beni anlatma millete , kulağıma geliyor. umutlanıyorum. tam vazgeçtim derken yine tüm yollarım sana çıkıcak gibi oluyor. etme gözünü sevdiğim , ben acımla yaşarım. ya gel bana , ya da tamamen git. olmaz böyle , içimden yiyorsun beni , tadımı çıkara çıkara , yavaş yavaş