Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Aralık 27

Twitter'a Yazılabilecek Komik Yazılar

Gün gelir de eski sevgiliden intikam almak istersem bunu onu unutmuş gibi davranarak yapmam. Giderim efendi gibi uçan tekmemi atarım biter.
İki sevgilinin yanında üçüncü kişi olduğum zaman, yalnızlık, kendimi taytı olmayan atiye gibi hissediyorum.
Oğlumun adını okyanus koyacağım, hiç bir şeyi olmasa bile dalgası büyük olur. twitter
Seni hala sevdiğimi mi düşünüyorsun? Haklısın, ben de radyonun içinde insanlar var zannederdim.
Bir İngiliz, bir alman bir Fransız uçakta gidiyorlarmış İngiliz sormuş duygusal ama temel nerde?
koyan sözler
Prensip olarak sağlam bir kazık yemedikçe arkadaşlarımın uyarılarını ciddiye almıyorum, ille o kazık yenecek.
Twitter komik yazılar
Twitter komik yazılar
Aşk döngüsü: saygı duruşu, sözler 2017, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, alkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış.
kapak yazılar
Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa o kadın değildir. Travesti filandır. Kadının sustuğu nerde görülmüş.
twitter nickleri
Gidenin kolundan sıkı sıkı tutup, birden bırakacaksın; öyle daha hızlı gider.
Cep telefonuma sinirlendim sevgilimi duvara fırlattım.

Erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçseydi, odalarında Adriana Lima yerine Emine Beder’in posterleri asılı olurdu.
2017
Her gün duşa giren erkeğe dindar abaza denir. twitter
Basketbol mu? Futbol mu? Deseler tenis derim. Çünkü voleybol daha eğlenceli bu yüzden yüzmeyi tercih ediyorum.
Twitter komik yazılar
Duygusal yalnızlık sözleri
Selam ben konuşma sırasında ağızdan fırlayan tükürük parçası. Masaya düştüm, görmedim numarası yapıyorlar ama herkesin aklı şu an bende.
Ciddi ciddi karşıdan karşıya geçerken önce sağa sonra sola sonra tekrar sağa bakan birini görürseniz kaçın, çiş yapacak oraya o.
 2017 twitter sözleri
Kapak sözler
Sen cv’ye “özel yeteneğiniz var mı?” sorusunu yazarsan, ben de “var; hesap makinesiyle leblebi yazabiliyorum” cevabını veririm sayın yetkili
Sevgili bulunca fotoğraflarını gizleyen kız! koyan yazılar Restorandaki rezerve masalar gibisin. Boşta kalınca halka yeniden açılıyorsun.
süper sözler
komik twitter sözleri yazıları
Eli kaşınır para gelecek, ayağı kaşınır yola gideceğim, kulağı kaşınır biri beni anıyor ya bir git yıkan.
Büyük aşklar kavgayla başlar dediler mahalleden adam toplayıp sevdiğim kızı dövdürdüm.
3 – 5 erkek peşinden koşunca havasından geçilmeyen bayanlara sesleniyorum. 22 kişi de bir topun peşinde koşuyor… Maksat gol atmak, akıllı olun.

1 yorum:

ipek dedi ki...

güzel yazılar 2017de