Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 9

Damar Sözler

Hayallerinin İçinde Olmak İsterdim...!

Sakince Agresifleş..!
sensizlik..
kısacık bi kelime sanki
ama öyle uzun öyle büyük bi acıki..
sen bilemezsin...
moralim bozuktu üzüldüm.
*********
en zoru seninleyken sensiz olmakmış...
*********
ağlama kalbim değmez ona yalan bakışlara sığınmış seni,
sevdiğine inandırmış..
inanma ona aşk uğramaz ona asla!!
*********
Damar Sözler
sonbaharda yaprakları dökülen ağaçlar gibiyim..
benimde umutlarım döküldü!
son bi yaprağım kaldı güçsüz dallarımda..
şimdi tek çabam onu büyük fırtınalara karşı korumak!
*********
bu aşk buraya kadar!
durdurun dünyayı!
gerçekleşmesi imkansız hayaller durağında inecek var!!
*********
sevgi nedir bilir misin ki?

ßitmez sandığım yoLLar aynı...ÇıkmazLar tükeniyor!
Çünkü Yoksun!
GeLmiyorsun!
ßir çığ gibi ßüyüyorsun!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
Hiç kimse ßenliğini snnLe ßu kdr doLduramaz! <3 br=""> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
iLk değiL; Son oLmaz! Hayat yaLnız yaşanmaz!
<3 br=""> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AyrıLmak için Çok ErKen! Yarım kaLacak SevdaLar!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim; sendeyim!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
öLüяüм yoLuna, öLüяüм de yine boyun eğмeм! yakaяıм dünyayı uğяuna;aмa sana eğiLмeм!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
TuTTun Mu Yasımı? KoRuDun Mu? Ya Da ßenDen “HasıNı” ßuLdun Mu ?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
aяanıoя sahibi яuhuмun..‼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
pяensesLeя qece qüseLLeşiя <3 br=""> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
«аѕк dєіŁ, ѕєωqі dєіŁ, ваѕка віѕі вυ»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
Gülüşlerim vardı ßenim!
ßen kimim?ßen nerdeyim?
Tam karşıya geçerken ßıraktığın o eL ßenim!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
Yalvarırım ßeni ßir Duyumsa!
morali bozuk sözler

KüçüK ßiR ÇoCuK Gißi ŞimDi ßasım EğiK aMa ßonißon YüzünDen DeiL aSqıM yÜzünDen..!!


KenDin İÇin DeiL ßEnim İçin Sev ßeni Nan xD

éh SnDé hakSız sayıLmazSın !! SonucTa aç ßi aYısın Yémék vérmédén OynamazSın !!


éLimDé ki ßu çizqiLéR qéCmi$in faLı..İçinDéki izLéR öLümLéRdén kaLmaLı..


UmuDumu YiTiRmeDim ÇaTLaDa PaTLa BaK HaLa aYAkTaYım..!!
moralsiz yazılar

SenDen SevgiLi DeiL aNCak SüPüRman OLuR xD

morali bozuk damar yazılar
SıCaK ßiR GünDe İçim ßuz Gißi ßu Senin EseRin ße SevqiLi..!!

en moda sözler
KaLPLeR ßiR OLunCa KaŞaRLaRDa eRiR xD


AsK nEDenSiz SevmeK yHa ßEnDe sEviORum NeDensizCe Seni <3 br=""> EL Ne DeRSe Desin ßoşVer Sen ßenim ALınyazımSın <3 br="">

VazGecemeDiqim, SayFaYı ßiR TürLü damar sözler KaPaTamaDıqımSın <3 br="">

Sonunu ßiLseyDim İnan Hiç SevmezDim.. <3 br=""> Sus Suski Kırdığın Kalp Uyanmasın...!

Uzakta Çok Uzak Bir Yerlerde ,Büyülü Bir Masal Düşünde ,İki Aşık Yaşarmış,Yorgun Sewişmelerde...!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

“kendini sev, hayallerin için yaşa ve her zaman kendine güven” çümlelerini duymaktan artık tiksiniyorum. neden çirkin olduğumu, kimsenin beni içim, düşüncelerim güzel olsa bile içimdekileri asla görmek istemeyeceği gerçeğini benden saklıyorsunuz anlamıyorum?

her zaman başkalarını düşünen, onlar için ne olursa iyi olur diye düşünen, asıl ben ne yapmalıyım diye düşünen, her zaman kendini az bile olsa geliştirmeye yönelik düşüncelerle her akşam bir şeyler öğrenmeden rahat uyumayan birisi oldum. sevdiğim herkes bunları hiçbir zaman göremedi. hiçbir zaman kendimden bahsetmedim kimselere. gizemli olduğum da söylenemez tabi.

sevdiğim bütün kadınlar kaçtı benden. okuduğum onlarca kitap, izlediğim onlarca film, dinlediğim yüzlerce şarkı belki onlarla bir şekilde muhattap olmama yardımcı olabildi ama hiçbir zaman onlarla “sürekli” bir “ilişkim” olmasına yetmedi.

bir zaman sonra insanlarla konuşmamaya başladım. hayatımın temeli, gayesi, sebebi olan kim var kim yoksa bir zaman sonra kendiliğinde yada benim de çabamla uzaklaştı benden.

yıllardır aynı evin loş bir odasında tek başıma yaşamaktayım. düşüncelerim karışık. ne yapacağımı bilmeden kendime sorduğum tek soru var; “peki ya şimdi, şimdi ne olacak?”

kimselere bir zararı olmadan ve sadece yaşamaya çalışan birisi haline geldim.