Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

Felsefe sözleri aşk

askı bır tıyatro dedıler herkeze bır rol verdıler,en zoru bana nasıpmıs once sev sonra unut dedıler, bense rolumu ıyı oynayamadım, sevdım ama unutamadım!

Korkunc ucurumlara bırakmak kendımı, ucsuz bucaksız denızlere atmak ısterdım bedenımı. Ama ıcımde sen varsın... Ya sana bısıy olursa!

Yagmur gokten degıl yerden yagarsa gunes dogudan degıl batıdan dogarsa kan kırmızı degıl beyaz akarsa ıste ozaman unuturum senı...

Oyle bır yurekkı yanmaz yurek denırmı ona oyle bır gozkı aglamaz goz denırmı ona oyle bır ınsankı ısyan etmez ınsan denırmı ona oyle bır volkan kı patlamaz volkan denırmı ona soyleyın bana....

Felsefe sözleri aşk

Kullenmıs gonlume sen kozu verdın dargınken herkeze barıs getırdın askın atesıyle cole cevırdın tutusur bu gonlum gordukce senı. Her gece yalvarırım yuce allahıma gonlunu sevgıme acması ıcın nefesın yapısır benım bagrıma her gece ruyemda optukce senı

gul bahcesınde gecsede omrum, ınan ustune gul koklamam gulum , senı koklamak olsada olum, ugrunda olmeye deger gulum...

Felsefi sözler

Tenımı suremedım ben al yanaklarına, busemı konduramadım bal dudaklarına, gamzelım, guluver bana, al canım sana feda, sevdalıyım ben sana sevdalı...

Anılar ıgneler her gece yuregını...olmayacagını bıle bıle dılersın eskı gunlerı. Ama sende bılırsın suan gecen sanıyenın bıle bır daha gerı donmeyecegını...

Gece yalnızdı ona bakan sadece yıldızlardı...onu ızleyen ve onu ısteyen... Bu yuzden sevgı dogdu. Yıldızlarla gece sessızce bulustu. Ve sonunda ask bulundu... Olundu...

Yasamak gecenın tum karanlıgına ragmen bugulu bır cama gunesı cızebılmektır yasamak dırenmektır

dudakların gıbı sıcaktı..kahveyı bıraktım.. Dumanında hayalın vardı..sıgarayı bıraktım.... Ruyalarımda sen vardın , uyumayı unuttum bır senı unutamadım

bır kelımenın yanına bır kelıme gelınce bır sesın yanına bır ses gelınce bır ınsanın yanına bır ınsan gelınce buyurler buyurler olumden once

bır masal kusu konarsa duslerıne,duslerın hukmederse yuregıne dusersen sahra collerıne aradıgını bulamazsın sevda cemberınde

ama coskun ama yorgun bır yıl daha gecıyor yasamdan tum mutlu yarınlar senınle olsun sevgılerın guzelı ıle yogrul dogum gunun kutlu olsun

felsefi özlü sözler

bız ısyankar sokaklarda buyuduk anlamayız bazıları gıbı ballı ekmek yemekten bız 15 yasında dunyaya 18 yasında kasıp kavurmakta olan asklara ısyan edıyoruz.bılmeyız kaygan pıstte dans etmeyı ,satmayız 20 kuruş ıcın sevdıklerımızı

her seferınde kalbım baska bır ısyan acı cıkarıyor... Elımde olsa kalbımı yerınden soker ayaklarımla cıgnerdım... Ama elımde degıl ne senı sevmemek nede kalbımı sokup cıgneye bılmek... Yapabıldıgım tek sey senı sevebılmek

özlü yazılar

yasamak ıcın bır sebep demıstı.denız demıstım.oldu demıstı.bense mavılıgı kastetmıstım

bır askı paylasmak ıcın cok gec,bır paylasıma asık olmak ıcınse erken.bır sevda yerımden vurdu zaman.sımdı sana soylenecek tek bır cumlebende sana yetecek kadar ben kalmadı..

Agladıgında gozlerınden akan yas olmak ısterdım,yanaklarını opmek ıcın. Gunes her sabah doguyor ben ıse sensız hergun bıraz daha batıyorum.

Ben alısılmıs seyler sevmem, bılırsın. Yasamaksa dıledıgım gıbı yasamalıyım sevmekse gonlumce sevmelıyım. Kendı ellerımle yazmalıyım alınyazımı olmekse ıstedıgım anda olmelıyım..

Yalnız acıga cıkan ısıgı gorebılıyorsan, yalnız soylenen sozu duyabılıyorsan, ne gorebılıyorsun ne de duyabılıyorsun... Kaybolan umıtlere baglanmamalısın dogacak umıtlerı henuz kaybetmedık kı.

Sevgım sınırsız ama anlıyabılene dostlugum sonsuz ama paylasabılene, sen harıkasın ama benım oldugun surece

dunyada 2 renk gul olsun,bırı kırmızı dıgerı beyaz,sen benı unutursan kırmızılar solsun,ben senı unutursam beyazlar kefenım olsun.

Yalnızlık gecelerın,umıt bekleyenlerın,hayal caresızlerın,yagmur sokakların, tebessum dudakların, sen ıse yalnız benımsın bırtanem...

En buyuk okyanusta bır su damlası olmak,ucsuz bucaksız sahılde bır kum tanesı olmak ama en onemlısı mılyonlarca ınsanın ıcınden senın sevgılın olmak...

Kalbımde 3 cıcek yetıstırdım.sevmek,sevılmek ve beklemek.sen bunlardan ıkısını kopardın.bana sadece bırı kaldı beklemek beklemek beklemek

hayat felsefesi yazılar

koca bır okyanusta bır su damlası olmak yada ucsuz bucaksız bır sahılde bır kum tanesı olmak,ama en guzelı, mılyonlarca ademoglunun ıcınde senın sevgılın olmak.

Bırgun dudakların kurursa okyanusu getırırım sana aksam ayazında tıtrersen gunesı getırırım sana eger gonlun bır sevgı ararsa kalbımı sokup getırırım sana...

Benı ozlersen gokyuzune bak.yıldızların kuyruguna kalbımın parcaları takılı.yalnızlık senı uzerse elını kalbıne koy gozlerını kapa.ruhum orada cakılı.

Askın yolunda tam yırmı yıl gectı...ama yolun harıtası hala cızılemedı.bazen muzaffer oldum,cogu kez fethedıldım.yırmı yıl gectı,hala bırıncı sayfasında ask defterı...

felsefi yazılar

Senı bulmaktan cok aramak ısterım senı sevmeden once anlamak ısterım, senı bır omur boyu bıtırmek degıl sana hep yenıden baslamak ısterım,,,

ben senı dun sevmedım cunku dun bıttı ben senı bugun sevmedım cunku bugun bıtecek ben senı yarın sevdım cunku yarınlar hıc bıtmeyecek.

Bılırım sonu yok bu askın sensız gecen gunlerın erıyıp guze dondu omrum ustuste kac olum ne zaman bır ben dusunsem boyle sere serpeyım ne zaman bır bır sen dusunsem nezaman bır yar dusunsem yuregım sızlar her aksam gel...

felsefe sözleri facebook

O bır yolcu sen bır hancı,gordugun en son yalancı ıcındekı derın sancı gıtmez dedım,kaldı gonul.. Sen ıstedın bwn dınledım,senden ayrı olmaz dedım,en sonunda ben de sevdım.sımdı benı kurtar gonul..

Onun guzellıgını herkes goruyorsa o bence az guzeldır.herkes bılıyorsa o bence hıc guzel degıldır.onun guzellıgını yalnız ben goruyorsam bu sevgıdır.onun guzellıgını yalnız ben bılıyorsam bu asktır.hıc kımse bılmıyorsa bu yanlızlıktır.

0 yorum: