Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 9

Harbi DelikanlI Sözler

Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöyLeme

» Günden güne yok olmaktayım.. Bütün ışıkları attım bir kenara anlamıyor musun.... GÖKYÜZÜ GÜNEŞ OLSADA SENSİZ YİNE
KARANLIKTAYIM.... Seni seviyorum........ Gözlerime bakabilirmisin....

» Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Hiç Sensiz
Kalmazdım !

» Günü gece olsun diye yaşıyorum, Çünkü gece hayallerime geliyorsun, Seni beklemiyorum çünkü sen hep benimlesin, Hayallerimde
ve kalbimdesin,terkedip gitmiş olsanda, unutsanda, Harbi DelikanlI Sözler UNUTMUYACAĞIM...

» Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı
var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar.

» Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan
sevgimi..

» Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım..

» Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri
varsam senin yanına öpsem doyasıya ağır delikanlı sözler koklasam..

» Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı
gözlerim, günaydın benim Her$eyim..

» Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok
Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!!

» DudakLarın'Da A$kıN YankıSı var SevDan'a KapıLaN BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı
SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!

» İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri bayram kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane
olur.

» Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdayı sıcacık
yürekte tutmak..

Biz yaşama hep ters adımlarla başladık.Bundan dolayı insanlara ters geliriz.Hepte alakası olmayan düşlerle yaşarız.Hiç kimseden yardım dilemeyiz. Mahkumiyet değil özgürlüğü severiz. Emretmekten değil rica etmekten hoşlanırız. Her türlü hileyi biliriz ama ağır harbi sözler dürüstlüğe önem veririz .İnsanların tipine yada endamına değil yüreklerine değer veririz.Bizim dostluğumuzu yürekliler bilir.Yürekli olduğun zaman bizler PAZARLIK değil MEZARLIK dostlarıyız...

Kah Çıkarım Gökyüzüne Seyrederim Alemi
Kah İnerim Yeryüzüne Seyreder Alem Beni.

İnanç Bir Tarladır Hedefi Olanların Sürdüğü
Gülmek Bir Mükafattır Ağlayan Gözlerin Gördüğü
Ölüm Bir Karanlıktır Tüm Işıkların Söndüğü ...
İnsanlar İki Taraflıdır ''İYİ VE KÖTÜNÜN BÖLDÜĞÜ''

Doğruluk Sonsuzluğun Güneşidir Nasıl Olsa Doğar.

YüReKLeRDe üNLeM aKıLLaRDa Harbi DelikanlI Sözler SoRu iŞaReTiYiM.
AnLaMaYaNa aZ aNLaYaNa ÇoK GeLiRiM.

Hayat Yollarla Çizilmiş Olsa Bile Bu Yollardan harbi ağır yazılar Birini Seçeksin
Yolunda Ölüm Olsa Bile Selam Werip Geçeceksin

BaNa aRTiSTLiK YaPaCaKSan öNCe DeLiKaNLı oL!
KaRaKTeRi ZaYıF oLaN KiŞiLeR BaNa Ne RaKiB Ne DosT Ne De DüŞMaN
Ne De Dost Olamazlar

Tak Jileti Dudağına Şah Damarımdan Öp Beni...!

Sigaranın Ucunda Aşkın Tüter Bu Aşk Mahşerde Biter Eğer Benden Başkasını Seversen Sevdiğinin Kollarında ''GEBER''

1 yorum:

Adsız dedi ki...

geçen ay ablam ve ege’yle(5 yaşında) beraber eski komşumuzu ziyarete gitmiştik.
ege çok ağlayınca kadın laptopu getirdi çocuk oynasın biraz oyalanır diye. ama kızınınmış ve interneti açınca karşıma direk facebook hesabı çıktı. yapmamalıydım ama merak edip mesajlara baktım. kankasıyla cilveleşiyor, nişanlısı var.

tam durgun bi andayken gelen "bi bok yiyoruz ya hadi hayırlısı" hissi beni tedirgin etmeye başladı.