Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Nisan 14

Seni sana bunu diyemeyecek kadar seviyorum

Gerçek kelimeler güzel değildir; Güzel sözler doğru değildir. İyi sözler ikna edici değildir; İkna edici sözcükler iyi değildir.

Güzel Sözler

İngilizce dilindeki en güzel sözler 'suçlu değil'.

Aşk Sözleri
Aşk Sözleri
Sesimin geldiği yer hakkında fazla düşünmemeye çalışıyorum. Bir hikayeyi anlatan güzel kelimeleri bulmak için karakterler ve duygu kanalları kuruyorum, güzel sözler.

Yaz öğleden sonra, yaz öğleden sonra; Bana göre, bunlar her zaman İngilizcenin en güzel iki kelimesi olmuştur.

Yaz öğleden sonra, yaz öğleden sonra; Bana göre, bunlar her zaman İngilizcenin en güzel iki kelimesi olmuştur.

Aşk Sözleri 2017

Sanatsal dünyanın Madison Bulvarıyla kesinlikle birleşemesinin hiçbir sebebi yok, aşk sözleri. Pop sanatı bu yönde bir harekettir. Neden güzel kelimeleri ve güzel görüntüleri olan reklamlara sahip olamıyoruz?

Güzel Sözler
Güzel Sözler
Yazı kalitesi gerçekten. Bu kadar basit. Güzel kelimeler sözler aşk yazıları. Şarkının altında harika sözler ve güçlü hislere sahip harika şarkılar yapmak şarkıcı olarak çok hoşunuza gidecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"pekiiii, sabah 5:30'da kalkip kosuya degil, direkt ise gitmek zorunda olana ne demeli?" diye sordugum kisidir.
düzeltme yapalım lütfen. 6 değil 5.30 da kalkıp koşu ve ardından yüzme yapıyorum. millet saydırmış bu kadar erken kalkmak olur mu gibisinden. önemli olan ne istediğin nasıl bir hayat yaşamak istediğin ile ilgili bir durum.
sabah 6.30da kalkıp ayılmak için 7 ye kadar ekşide takılan bizleri rahatsız eden tiptir. yanlıssam yanlıssın de simdi