Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

acili yalnizlik

+ кonusmαк ıнτıyαc olαbılır ;
- Amα susmαк bır sanαττır...


Öncülük Yaptığım Herşey Taklit Ediliyor , Beni Bukadar Benimsediğiniz İçin Teşekkür Ederim...



!TAKLİTLER ASILLARINI YAŞATIR!



+ кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ;
coк кısının τopuqu кırıĿdı...[ √ ]


sız εmεкlεrкεn bεn εmεкlı oldum...


Çaresiz bakma bana ne olur yalvarırım
Ayrılık yakın gibi ben halinden anlarım
Çaresiz bakma bana ne olur yalvarırım
Ayrılık yakın gibi ben sevenim anlarım

Ben ağlarım sen yak resimleri
Ben unutmam hayatım sevdiğin o gözleri
Bu şehir beni yine sana hapsetti
Çaresiz beklerim her seven gibi

Vuruldum kaç kere yalancı aşklara
Yüreğim alışır sensiz dayanmaya
Ne yangınlar gördüm bu sevda uğruna
Al ahımı da götür Tanrı huzuruna





Kaç kere geldin hayatıma ve sonra kaç kere gittin
Şimdi artık tek başımayım...
Hiç diilse hakkını veriyorum yalnıslığın...
İki kişilik kocaman bi boşluktansa sensizliği ve yalnıslığı tercih ediyorum
Aşk teslimiyet ister.Bir yanım dışarıda kalsın dediğin noktada aşkı boğarsın, yok edersin.
Bu yüsden bırak aşk yakışanda kalsın
Tek bir söz kaldı geriye VAZGEÇMEK
ve
Emin ol şimdi daha mutluyum hemde ÇOK
Korkma, seni artık sevmiyorum...!!!



Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм




dönerim dedin söz verdin....


SİLEMİOSAN , KARALA!


нαDi oуυη OуηαуαLıм... ѕєη вєηiм DυуgυLαrıмLα oуηα, вєη Dє ѕєηiη нαуαтıηLα ¿







......kırık bir aşk.............hikayesi bu...
..umutsuzluklarla..........ve hüzünle dolu...
güneşinden yoksun; umut, bulutlar ardında
gökyüzü kapkaranlık ve biz burada ışıksızız
yollar aşılamaz türden, ufuklar bizden uzak
.bugünler mutsuz ve yarınlar çok umutsuz
...amaçlar belirsiz ve araçlar çok yetersiz
.....görüşebilmek zor, görüşmemek zor.
.........sevebilmek ve de sevilebilmek,
............ne kadar mümkün sence?
...............ne kadar olası bu düş?
..................birleşebilir miyiz?
.......................sen-ve-ben
.........................bir gün!
.............................?



Aranızdan çıkmadı bir adam,
Yolunuza ermedi hiç kafam,
Kaçamadım o da benim hatam..
Geçmiş olsun şimdi herşey yalan....



ιѕуαη єтмι0яυм яαввιм є ∂σяυуυ göѕтєя∂ιğι ιçη şüкяє∂ι0яυмм



yok olup gitmek vardı şimdi... yanımda hüznümle çok uzaklara ...


beyazı siyaha istemeden kattım...



Ne seveni ne de gideni hepsinden vaz geçtim aşklarım dillere düştü sayenizde e buymuş aşk bestesi dedikleri.....

Ne dünyayı yakarım ne de kırarım kadehleri sevgiye inanmaz oldum sayenizde
Tükenmiş delikanlı aşk dedikleri ..!!!!

Ne gülerim ne de kızarım ne de arkasından ağlarım yüreğim aşklara küstü sayenizde bıktım artık fahişe gönüllerden ....:S ne okyanuslar kadar derin ne de gökyüzü kadar sakin fikirler alt üst oldu sayenizde korktum artık çarkların dönüşünden..


Of ALLAH'IM OF
NEDENDİR HEP ZORDA SANA GELİŞİM..
Of ALLAH'IM OF
SEVGİYİ TÜKETTİM SAYENİZDE..
KENDİMİ KAYBETTİM SAYENİZDE.....







çoğuyla aramdaki fark
ben giderken boşluğum kalpte kalır
yerimide çok az kişi alır
ben hayatındayken
varlığımla kalbini ısıtırken
bazıları ben çekip gittiğimde
bedenleriyle sadece yatağını ısıtır


kayb€ttikL€Rimiz biz€ g€ri dönmic€k..
hiçbiRş€ €skisi gibi 0Lmıcak..
KALBİM İYİL€ŞMİC€K!!
t€k yapabiLc€imiz g€çmi$L€ barı$mak
v€ d€Rs aLmaya çaLı$mak..






ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı??...






Gidiyor musun.??
Bak bakayım gözlerime..
Evet..evet. Gidiyorsun
Herşeyi bir kenara bırakarak, yüzümü döküp gidiyorsun
Bu sefer ne ağlıyorum ne de başka birşey
Yolun açık olsun bile demiyorum
Iyi bak diyorum kendine sadece
Donuk bir sarılış sonrası yoluna bile bakmıyorum
Hayallerimi de koyuyorum çantana haberin olmadan
Bende ne varsa sana dair al götür diyorum sessizce
Hafif bir gülümseme görüyorum dudaklarında
Hani bir zamanlar seni seviyorum dediğin
Gecemi gündüze karıştırsanda yüreğimde,
Bocalasam da sonsuzlukta,
Yine de elveda aşkım elveda
Gidiyor musun..??
Bak bakayım gözlerime..
Evet..evet.. Gidiyorsun.
Biliyorum dönmeyeceksin bir daha bana.
Ne başın olacak artık omuzumda,
Ne de bedenin koynumda
Giderken sen, arkandan yüreğim çığlık atsa da,
Elveda aşkım elveda...

0 yorum: