Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Aralık 7

Çekici Msn Sözleri

Seni ben kendime KADER saymi$tim, Ugruna her$eyi góze almi$tim. Yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim. Bir damla góz ya$i DEGMEzMİŞ SnA

CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim . .


GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé'Dé HéSap KiTap Yaparim !!

Rekabet Etmem Rekabet YARATIRIM .. ona Buna DeğiL BenSadece DALGAMA Bakarım !!

bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN KöpeK oLan Buyursun KarışTırsın !

GöZlEriMdEn yÜzÜnÜ ÇıKaR Da aL Aşq yaLaNsA HeR MewSiM SoNbAhAr YaşNcAk dAhA BİR ÖmÜr wAr yIkIlCk kAlIn bR DvArR!!

ஐ๑» Nê ô güZêLîm âGLîyOrMûsûN..? êRkêK bûGün sêVêR..yâRîn bêZêR.!SêNîn dêdigiN ô LêyLâ MêCnûN â$kLâRi bû zâMândâ Nê GêZêR«ஐ๑

Beyendiysem SevdiyiMiMi Sandin, Konustuysam EvleneceyiMiMi Sandin 2007 OGLUM sen BENI Enayimi Sandin!![ kendi du$$en aglamaz! [ ANLAYAN ANLADI

Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöYLeMe..

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<


***İçimdeki bu aşk ateşi....Cehennemin ateşinden daha fazla...cehenneme gitseydim eğer bu kadar yanmazdım...***

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

CADDEDE MANİTASIZ BELDE TABANCASIZ DAĞDA YÜREKSİZ NAMLUDA MERMİSİZ ALEMDE ŞEREFSİZ DOLAŞMADIK SEVDİKLERİMİZİDE UNUTMADIK...

KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı

●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●

sen atesteysen ben kordaym sen dardaysan ben zordayım bır gun bu dunyadan göcüp gıdersen bılkı ben senden önce ordayım

"кαяαηℓιкℓαяα ѕιтєм є∂є¢єgιмιzє нєριмιz вιя мυм уαкѕαк,
кαяαηℓıкℓαя αу∂ıηℓığα ∂öηєя∂ι...''

Sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kuytu köşede esrar cektirenlere isyanım ALLAHA degil ALLAHSIZLARA

nelere,alışmadıkki,acıya,gözyaşına,gün gelir mezar taşına

.. biss yüzsüs p**Lér qibi hér qüséLé asıKK oLmayıss ama oLdukmuda asLa unutmayıss ..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nicklerinizz cok cuselmus