Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

Garip ilginç

KaLbi 2 Kişi PayLasamaZ..!

BasTım Mühürü GöReceK güNünü!!

Herseyin Yeri ve zaMaNı vardıR..Bu Yer ve zaManın uyGun oLduğu bir ZamaN asLında bi YaLandır..

İster susar ayrıLık konusmasıNı dinLersin..İster hayKırır AyrıLığa 1 Kez oLsn isYan edersN'

Hani o sessiz günde kulağıma fısıLdamıstın ya...BeniMLe çıkarmısın diYe.. Duy şimDi fısıLtımı!! SeninLe MerDiveeN biLe çıkmam (süpermiş )

SensizLik mi ?? o ne demekk yeni Bi Yicek falanmı

AyrıLık öLümden biLe zor!!

(-_-) JeLib10 (-_-)

SessiZLiğin Sesini DinLe!!

Bir fısıLtı gibi BazEn o En BüyüK çığLıkLar...!!

<3 PinL angeL..!

impossibLe Lovee
RocKed Out To..!

Vay Bee Ben Neymişimm :/

^sokakLarda pahaLLı oLsa oLurmusun bizimLe sarhoş!

Bosver kıLıfımı bosvééR beniM için GüzeLL!!

Im Not NormaL..

-'- ParoNaManyaK -'-

Beyninin içi BomBoş..! kurduğun hayaLLer hep boş!!

haYat boşş EğleN ÇoŞşş

Mod : NiteLiksiz!!

Kendin RahaT oLabiLirsin ama Beni rahatSız etme hakkına saHip oLamazsıN!

Aşk oLunCa konu..geLmiyo sohBetin sonu!!

75 yorum:

Adsız dedi ki...

süperler ya

şeval

Adsız dedi ki...

harikasınız siz !

emine

_____اmãÑ_____ dedi ki...

varsa cevap yazın

Adsız dedi ki...

süperrr yaaa ??*

Adsız dedi ki...

senden iyilere yerini vermesini bil

Adsız dedi ki...

ya bunlar çok qüzel

Adsız dedi ki...

ya bunlar çok qüzel

Adsız dedi ki...

нαуαт αηℓαмѕιz ηє уαρѕαм zαмαηѕιz кα∂єяιм вαнѕιz уαşαуαмαм вü$я@ѕız(¢αηѕız)

Adsız dedi ki...

sözlerin kefen oldu üzerime bakışların ölüm sebebim pencerinin karşısı mezarım sevdan ise cehennem oldu bana

Adsız dedi ki...

süperrr

Adsız dedi ki...

süperr yyaa

Adsız dedi ki...

BİLİRMİSİN BİLDİĞİMİ BİLMEZSİN BİLDİĞİMİ BİLSEYDİN BİLDİĞİMİ ANLARDIN SEVDİĞİMİ

emre baba dedi ki...

çok süper bişey bunlar ya manyak bişi

Adsız dedi ki...

SeViLmEk iStIyOrSaN ÖnCe sEvMeYi öĞrEn eĞeR SeVmEk iStIyOrSaNdA SeVdIrMeYi öĞrEn AmA TaBi bUnU HeR InSaN YaPaMaZ

Adsız dedi ki...

bu siteyi çok beğendim.gercekten cok guzel bütün nıckler ve sıtenın tamamı harikaaa

Unknown dedi ki...

süper siniz

Adsız dedi ki...

çok güzel

Adsız dedi ki...

seni seviyorum aslıhan :) (I LOVE YOU ASLIHAN):)

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum

gÖRKEm dedi ki...

brawo

Adsız dedi ki...

sewdımde ne olud efes pilsen zengın oldu

Adsız dedi ki...

HAYAT BOŞ POMPALA COŞ:d

Adsız dedi ki...

seven sever sevmeye siker amını gider dost kalmak isteyenle ölümüne dostus..(-E-)(-R-)

GÖKHAN DENİZCİ dedi ki...

YüReğimde seNden baNa hiç biR ışık yok! Ben kaRanLıktan çok koRkaRım.Beni geL aL buRdan...kuRtaR kaRanLıktaN...

msn adresım: nofear_hell3@hotmail.com gsl nıckler burda

GÖKHAN DENİZCİ dedi ki...

YüReğimde seNden baNa hiç biR ışık yok! Ben kaRanLıktan çok koRkaRım.Beni geL aL buRdan...kuRtaR kaRanLıktaN... nofear_hell3@hotmail.com

Dilşad dedi ki...

Dedikleri kadar varmış helal olsun size

Adsız dedi ki...

ÇaLIşMaK güZeL biRşEy OlsaYdı,ÜsTüNe PaRa VeRiLmEz Di !!! benim kendin nickim

Adsız dedi ki...

SEN SENİ BİL SEN SENİ SEN SENİ BİLMEZ İSEN PATLATIRLAR ENSENİ

Adsız dedi ki...

s�per bunlar yhaa �ok ho�uma gitti bi tanesini msn ime yazd�m bile:D

Adsız dedi ki...

tutacağın eli hiç bırakma bırakacağın eli ise hiç tutma sahte sevgilere gül olmaktansa gercek sevgilere diken olmayı tercihh edrim

Adsız dedi ki...

baya iyiymiş:D

Adsız dedi ki...

Aşk elma yemekle başlar ayvayı yemek le biter

Adsız dedi ki...

aşk elma yemekle başlar ayvayı yemekle biter

Adsız dedi ki...

yaa bu çok gzl

Adsız dedi ki...

deqer werdiqlerimin q.tü kalkmasın değeri geri alırım q.t qibi kalırsın bu arada msn nickleri çok güzel

Adsız dedi ki...

ALKOLİK DÜŞLERİMİN EN SARHOŞ BOŞLUGUNDA BULUR BENİ YANLIZLIGIN SÜRÜKLENİR GİDERİM AYYAS BİR ŞEHRE KİM DEMİŞ SARHOŞLUK KÖTÜ DİYE BEN HERSEYİMİ AYIKKEN KAYBETTİM

HaLiL dedi ki...

ALKOLİK DÜŞLERİMİN EN SARHOS BOSLUGUNDA BENİ YANLIZLIGIN
SÜRÜKLENİR GİDERİM AYYAS BİR SEHRE KİM DEMİŞ SARHOŞLUK KÖTÜ DİYE BEN HERŞEYİMİ AYIKKEN KAYBETTİM

Adsız dedi ki...

slm
benözer

Adsız dedi ki...

bırakmısım kendimi rüzgara;at beni ordan oraya savur kara topraklara

Adsız dedi ki...

aşk bitki isimleriyle başlar hayavan isimleriyle biter

Adsız dedi ki...

AsLında Hayat BASİTTİR Baqtın oLmuo BAS İTTİR O damı olmuo HASSİqtear

Adsız dedi ki...

SÜPERSİNİZZ HAYAT BİR MERAYA BENZER SÜREKLİ BİR BOTAN DİĞERİNE BASARSIN BEA

Adsız dedi ki...

oLurda birqün beni özLersen bir demet çiçeqLe qeL...qara topraq çiçeqi sewer!!!

Adsız dedi ki...

süper bittim

Adsız dedi ki...

bu kız benı aşar çünkü o bır kasar delıkanlı adam manıtasızda yasar!

Adsız dedi ki...

süpersiniz siz

Adsız dedi ki...

GİDEN KAYBEDENDİR SEN GİTTİN WE KAYBETTİN ARTIK BENİM İÇİN SEN YOKSUN O YÜZDEN KENDİNE İİ BAKK BANA ETTİKLERİNE RAĞMEN YİNEDE DOSTÇA KALIP SANA KENDİNE İİ BAK DİYORUM...,

Adsız dedi ki...

Baq ne yaptın qırdın a.q allahın puştu

Adsız dedi ki...

>>>>><<><<<<<>
işte zamn işte hayat ya sen sen neresindesin bu hataın><<>>><>><<

Adsız dedi ki...

gzl gzl

Adsız dedi ki...

aşk bir denizdir içinde geneLde sazanLar buLunur;);)|16| "YaramazZ qısS" :p

Adsız dedi ki...

Hrant Dink öldü ermeni olduk , Barış Akarsu öldü popçu olduk ,
yakında Bülent Ersoy ölürse boku yediq

Adsız dedi ki...

|I| YokuşuBenCıktımYolSeninOlsun...ZehiriBenİçtimSuSeninOlsun...BitaneBulmuşunHayırlıOlsun...BitanedeBenBuldumHaberinOlsun...|I|

Adsız dedi ki...

sewdim onu nedensiz o sewmedi şerefsiz ama biz kaldırdığımız göt* indirmesi bilirizz (asi kız(hülya )

Adsız dedi ki...

sewdim onu nedensiz o sewmedi şerefsiz ama biz kaldırdığımız göt* indirmesi bilirizz (asi kız(hülya )

Adsız dedi ki...

seni sevdim diye sanma kalbim yetimdir ölürümde yalvarmam aşkım asaletimdir...

Adsız dedi ki...

pamuktan prenses mi olur?? prenses dediğin taş gibi olur!

Adsız dedi ki...

çok iyi şeyler var burda sen nerdesin:)

aga dedi ki...

aşk neden beni kendine kurban seçtin???????*******

Adsız dedi ki...

bulunmaz hınt kuması deyılsın cunkı doguran yamasını koymamıs sana

oyamamıs sana

Adsız dedi ki...

KAR$ILKSIZ SEVENLERİN ALIN YAZISI ÇOK ACI SEVİLMEDEN SEVENLERE FELEK BÖYLE VURUYOR

Adsız dedi ki...

NİcK NeYiMe

adige merve

Adsız dedi ki...

esra rengiz bir odanın işinde esra rengiz bir adam

Adsız dedi ki...

ya bunlar süperrrrr

Adsız dedi ki...

değer vermek sadece matematikte işe yarar:D

Adsız dedi ki...

beni çekemeyen anten taksın

Adsız dedi ki...

bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın:)

Adsız dedi ki...

ckin n si nick mick yazıonuz girdim nickin n si yoq belkide ben görmedim:d

Adsız dedi ki...

süperlerr

Unknown dedi ki...

Kimseye Özenme Gülüm Kendin Ol Rahat Ol

Adsız dedi ki...

afyon kaymam tontisim esmer zilim mdr

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrr ya bunlar

Adsız dedi ki...

aşk bir kalbin içinde ağlıyor aşk sızım sızım sızlatıyor elerinden kaçılmıyor virane ettin bıraktın aşk

Adsız dedi ki...

süperrrrr

Adsız dedi ki...

seninle olmak çok güzel 1 dk ömre
BEDEL
kokun sarmış 4 yanımı dayanmak
ÇOK ZOR HADİ GEL....