Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 29

Guzel etkileyici sevgi ...

Ne zaman dolsa gözlerim bir an acıyla
Sen sileceksin göz yaşlarımı
Ne zaman sarılacak bir beden ararsam
Sen saracaksın beni
Ve senin sıcaklığında tanıyacağım şefkati
Senle gülecek seninle ağlayacağım
Benim bildiğim tek gerçek sen olacaksın hep
Ve ben en güzel şiirlerimi sana saklayacağım
En güzel düşlerimi sana ayıracağım
Sen yeter ki yarınlarda bugün ki gibi sev beni
Senin sarhoşluğundan hiç ayrılmasın yüreğim
Ve ecele kadar benimle kal yalnız benimle!
Seviyorum seni ve bir ömür boyu yaşatacağım
yüreğimde sevgini...




SEVİYORUZ..KENDİ DÜNYAMIZ DA YARATTIGIMIZ CAM FAANUSA KOYDUGUMUZ KALPLERİMİZİ ÇİRKİN DÜNYADAN KORUYORUZ...



Beni Bi Ben BiLirim Bide Yaradan..
Bana Bi Ben Lazımım Bide Beni anLayan..



BU ALEMDE DELIKANLIYSAN ANILIRSIN...HIZLIYSAN KONUSULURSUN!!!EFENDI AMA YERI GELDİGINDE HOVARDAYSAN ESTIRIRSIN...! BAZILARI HAYAL KURAR EFSANELER SON NOKTAYI KOYAR...!..!!


KRAL olmayanlara Taç taktık İşte en büyük Hatayı BURDA yaptık..





İçimde garip bir his var.
Yüreğimde olur olmaz duygular
Oynayalım bu oyunu
Tahmin edemedim sonunu
Adını artık sen koy.

İlk selam mı veda mı yoksa?
Başı belli, sonu degil
Başladık bu oyuna
Anlatılır gibi degil.

Sonuna kadar kuralsızca gitmek
Herşeyi göz ardı etmek
Merhaba mı, elveda mı?
Nedir bunu bilmem gerek.







Bir yumak sarar gibi geçtim acılardan
bir kilit yüreğimde, bir demir kapı
kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim
belki de aşk dediğin erişilmez olmalı...

1 yorum:

beren dedi ki...

hakkını verelim ben etkilendim, anime izlerken etkilendim o derece beybiler