Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Aralık 7

Güzel Msn Nickleri

seninle olduğum zamanlar dışında,
hep yalnızdım.
ve sen beni bırakıp gittiğinde,
aslında bana sadece yalnızlığı bıraktın.
işte ben sırf bu yüzden,
yalnızlığı, seni sevdiğimden daha çok sevdim


Ben beNi biLdiM BileLi Ne beN beNi buLdu keNdiMde nE De keNdim beNi buLdu beNde!!!!!

+

saNa " yar " diyoruM,
" yaralarıM " kaNıyor...
SaNa " yara " diyoruM,
tüm sözLeriMiN öznesi oluyorsuN

+

Terörü besleyen ve teröristlere yataklık yapanlara lanet olsun.
Döktüğümüz her gözyaşı şehitlerimize DUA olsun.

+

Bir gün anlarsın hayal kurmayı;
Beklemeyi, ümit etmeyi.
Lanet edersin yaşadığına...
Maziden ne kalmışsa yırtar atarsın..
Seni sevdiğimi işte o gün anlarsın.

+

Duracağım burada
Gidişini seyredeceğim
Kıpırtısız, sakin gibi görüneceğim
Kavgasız olacak, fırtınasız olacak
Saçma sapan olacak
Organlarım birbirine vuracak
Arkandan sessiz bakacağım
Ben yine salağı oynayacağım...

+

qéRi sayım ßaşLadı..
qéRi sayım:
9 canLı oLsaydın ßiLé én fazLa..
8 kéz kaçabiLiRdin azraiLin éLindén..
7 düvéLé suLtan oLsaydın dahi ßiL qi yéRin..
6 méqan oLacaq sana... én fazLa..
5 métRé kumaş götüRécéqsin...kapatacaqsın..
4 açsanda gözLéRini...ßu dünya..
3 günLük fani dünya...azraiLin önündé..
2 kat olup yaLvaRsanda nafiLé... ßiL qi
1 gün öLécéqsin...işté o zaman..
0 dan başLayacak héRşéy..


çünqü öLüm ßiR yoq oLuşdéiL, yénidén doğuştuR..!


+


BeN BiR GaRiP TüRK eVLaDıYıM
RiZe'De DoĞMuŞuM HaLa BuRDaYıM
KaFaMı KuLLaNıRıM BiRaZDa MaNYaĞıM
LaZKoPaTıM iŞTe Bir NuMaRaSıNDaNıM


+


*DaHa BoYuN bi karış Beyfendi OLmaYa çalışş..PeşiMde DoLaşma OtuR DeRsİNe Çalış ....!!!


+


Gidéиé üzüŁмé,ѕevsé giтмezdi! GéŁéиé séviимé,оdά вşкάsıиdaи geŁdi..!!


+


icimdeki o sizinin bir gun bitecegi duasiyla yasiyorum.
gececekti oyle demislerdi.. buyuyunce gecerdi..
buyudum mu..
ne zaman buyumus olacagiz..
opuyum de gecsin diyor bazi anneler cocuklarinin bir yerleri acidiginda..
anne..
icim pare pare benden gidiyor..
opsene...
gecer mi sen opunce..
anlatsam, sana sarilip aglasam diner mi bu sizi..
dualarinla opsene anne yuregimi...
bak nasil da ihtiyacim var cocuk ellerimin sana..
usuyorum anne..
sarsana yuregimi yureginle... sarsana yuregimi yureginle... sarsana yuregimi yureginle..


+


Kendini kandırma kızım!
Ne sanıyosun sen hayatı pembe bi eLbise mi ?
Bıkmadın mı etrafa
Pembe gözLükLerLe bakmaktan
Ya da poLyannacıLık oynamaktan?
Geçmio işte acıLar
Kaç kez anLatıcam sana
Bu işLer internet bağLantına benzer
Bi koparsa kaLırsın ortada
Ne o küçük hanım niçin bu yaşLar?

AğLama PaLyaço Makyajın Akar !


+


Kapım Kapanmaz Barışmak İsteyen Barışsın Ama Korkumda Yok Yani Ortalık Karışsın!


+


Sebeßim olsun ßu Sevda , oLmadı işte ßu sefer....ç€kip gİttİn Zat€n,ßenD€ değ!Ld!n K! ßo$veeeer.....


+


Bir gün "dön" demeyi düşünürsen
Hiç tereddüt etme gel!
Seni bekliyor olacağım
şayet sensizliğe yenik düşmediysem

+

Sevgi Neydi ? Sevgi Emekti. . .
Elimi Uzatsan Benimle Gelirmi ?
Elini Tuttum Sıcaktı,Yüreği Elinde Sanki
Seninim İşte Alıp Götürsene Beni. . .!!!

+

Seni Unuturum Demeye Çok İhtiyacım Oldu
Ama Eşsiz benzersiz Varlığın Beni Kendi Silahımla Vurdu

+

her gece zindan olan karanlık çökünce gökyüzüne sessizce
kapatmak yummak istemiyorum gözlerimi gizlice
uyumayı arzuluyorum aşk ile sevgilerimde her gece
ama elimde değil ne dün gece nede bu gece uykularım bir işkece. . .

+


ßen aqLamazdım Anne Şimdi Niçin ßöLe oLdu?


+


DoĞu$Tan ÇareSi OLmayan 1 HaSTaLIgim VaR HeR GöRDüĞüMü İNSAN zanNediiOrm


+


Hayatı seviyorum çünkü SEN varsın. Seni seviyorum çünkü HAYATIMSIN



+


giderken dur demedim sana...gelirsen benden ne sevgi ne 1 kelime hiçbirşey bekleme....

0 yorum: