Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

Karizmatik

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα

αииє вєи мαиyαк oLduм

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…

:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::

.......DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé....


Alma beni karşına KAN karışır gözyaşına


Ben hayata tek geldim ,tek giderim.Bu dünyada bi Allahı bi kendimi bilirim.Zamanında sevdiklerimi tek tek silerim.Bu hayat benim istediğim gibi yaşarım.



Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

éY a$k NérDEsİn ? qÜzé£ YéRDéSiN [SéN héRyéRdéSin] !! tAmAmdA nérDéSin ??



A$kıNı kaLßimdé sakLadıımı uNutursun diYé çHoq koRkuyoRumm. .


ĄĻďıģıм Ήęг ŃęŦėﮎịи کέвęвїکĩй


Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ ---- a$hq 1çiğqöfTe gißidiR..acıSı oLmasSa tadıDa oLmas..!


küçük bir kız çocuğuyum ben..kandır kandırabildiğin kadar..yüreğim avuçlarının içinde..ez ezebildiğin kadar..


Uğruna ölmekse seni yaşatmak,bin defa ölürümde adına leke sürdürmem!
Gururdur, namustur vatan ve sancak,Aksada kanım korkma; haini güldürmem!


Aslında yalanların aslolanların da farkındaydım elbet
Ama görmezden geldim
Bilen bilir acıtır insanı gerçek


Ey hayalim!Bilirim,
Dirilmek içindir ölümüm..

_________________
Sana ßöyLé Uzakken Seni ßiR Daha sewDm..Yanına qeLeßiLsem ßiR daha DönmezDm..


√ Seni aŞmam geReq Sendenn geÇmem geReqq neRde Bende Seni SiLejek yüRek ?

√ GûLûşLér yaLañ artık SévdaLar DµmÀñ aLtı Cigaramıñ uCuñda YakıCam Bu aŞkı ! Çak KİBRİTİ Gör DUMANI .!

√ ayRıLıq öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..

√ Deniz DegiLki Yüregim..Öfkesini Kayalara Vursun…!!!!

√ Elimde Artik Hersey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Gecmise Yasıyorum ßugünü.

√ KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN…

√ HiçKimse ßeni HayaTından Tamamen SiLemez…iziM KaLır Ya Yüreğinde Yada ßedeninde...Yüreğin YoKsa Rahat oL…iziM ßedeninde!!!..

√ ELiNi TuTtU DiYe SeVioMU SaNDiN oPTu DiE EvLeNecEK Mi SaNdiN LaN oLuM 2007 YiLiNdAyiZ SeN kızLarı AdAm Mi SandıN ¿

√ Al Han¢eri Vur Hadi sIrtIma. Namert ‘im Dônûpte Bakarsam Arkama, AcIma NasILsa KahpeLik Søn Møda

√ bîz áskì yûrêktèñ yãsãrîz sèñíñ gìbí sàtmáyîz GUZELIM. Kèñdíñì sâttìgíñ àdámLãríñ KÃÑ ‘ î kãC kúrùs !

√ Ne DaVaMıZı AnLaYaCaK BiR KıZ BuLaBiLDiK NeDe BiR KıZın İsTeDiGi KaDaR BaSiT OLaBiLDiK

√ KimSe Beni Sevmiyør Çünkü , Ben farkLıYıM. Bende kimSeyi SevmiyOrum Çünkü hepSi aYnıLar ..

√ kIzILã bøµãñmIS kóhÑê ßédèñLérdE . fîRârî ãLdãtIsLãrIñ îÑtikáM bãkIsLãrIndá µãSıµøruM SÈÑî

√ Benim KraL oldum yerde kimse DevLet Kuramaz..Benim DevLet Olduum Yerde Kimse KraL olamaz…

√ a$k’a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI.!

√ Yalancıların Mahkumu oLaLI vefAyı Cefa Gibi çekiyOruz…Hayellerinden değiL,KendileriNden VazgeçenLere AcıyOruz!

√ Beterin beteri vardır.Iyilik et,sana kârdır .! BütüN dünya senin ølsa unutma yerin mezardır !

√ AyNaYa BaKTıM UnUTuLaN BiRiNi GöRDüM BiRDe SeN BaK UnUTaNI GöRüRSüN …

√ YıLDıZ BiR GöKTe GüZeL BiR aYYuKTa, Ay BiR YıLDıZLa GüZeL BiRdE BaYRaKTa…’

√ Unuttum DêMèk ßìLé Hà+îRLâMâK+îR.

SENSİZ BURALARIN TADI TUZU YOK DÜŞÜNSENE YEDIGIM SALATADA BİLE SENI ARIYORUM.ŞİMDİ BANA SÖYLERMISIN Bİ HIYARIN EKSIKLIGI BUKADARMI bellı olur


CİDDİYE ALIRIM...AMA KAPILMAM!
DALGA GECERİM...AMA KIRMAM!
HUZUR VERİRİM...AMA SÖZ VERMEM!
SAHİP OLURUM...AMA AİT OLMAM'

Haberin yok ölüyorum
Sen gelirken ben gidiyorum
Dermanım yok ölüyorum
Ayrılırken ben içiyorum


Küçükken GamzeLerim Vardı ßenim..ßüyüyünce Hüzne Verdiğim..

ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

HaYaT ZoR AmA BeNdE
KoLaY BiRi SaYıLMaM

hayat 1 noktada durur, 1 noktada kesişir

Arkamdan Kaçtı Demesinler Diye Yaşıyorum Ben

Kimse ßir ŞeyLer İma Etmesin Kininiz Varsa
Suratıma Kusun
Kusamıyosanız Susun !


kralınızı kapıma bağladım padişahınız geLsin...


sanma unutulur kap ağrısı zamanla...


...:::GiDeN GüN GeLiR DöNMek ister:::...
...:::ßıraKıN DöNSüN,Ne KaybETTigiNi ßi DaHa:::..
...:::GöRsüN:::...!!


Gitmek kolaydır oysa aşk zorLarın adamıdır!!!!


>>>Bksaydn göreblrdn, herşy gözlermdeydi, gözlermde bi damla yaş vardı, ağlayamadm, o bir damlada sen vardn, anlayamadn!

hep cesurların işidr aşk...


uzaktan severim ruhun biLe duymaz....


kIrIlMaz SaNdIgIm bIlEkLeRiMi kIrK YeRdEn kIrDiLaR

รค๔єςє שє รค๔єςє รєภเภ คşкıภ เçเภ ölє๓є๔เﻮเ๓ เçเภ ๒єภเ คŦŦєt


bizim harcımız değildi sevmek...

BiR Su gİbİ AkIp GiTmEk iStİyOrUm bUrAlArDaN


Tek bir söze bakardı.Öldesen ölürdümm.zaten inan bana sensizlik ölümden beter.korktugum ölmek degil seni bir daha görememek.

eqEr bİrqüN qİdEcEkSeN şİmDi dE qeLmE!!!!yOkLuqUnU kaLdIrAcaK yüReqİ bEn YanLızLIqıMa hApsEtTm...

Hiç bir yaLnızlık gözLerin kadar can yakmıyor..

0 yorum: