Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 29

Nefret Sözleri

göslerin haala benimmi _?söyle kimseyi sewmedinmi_


senin ask dedıgın sırtına saplamakmıs hancerı...senn ask dediğin sokaklarda satılırmıs parayla!!


yılları tüketince zamana yenilince geçmişe dönüp baktımığızda keşke demeyelimm


bir kalemde veda olurmu_?


hiç mi hatrimda yok o yalan kalbinde !!!


Bitti yüreğimde acısı kaldı


Bir ben gülemiyorum neden bilemiyorum herşey bomboş yalan


Yanma sırası artık Sende ...


Fazla aşk beni mahveder


Senmiydin ben artık yokum diyen


aşk bisim gibilerin neyine sewgiyle yetinmek lasım!!


ben haala sana aşığım..ANLAA..BİRSEN DAHA OLAMAS ASLA



demekki ben.. herkesle birlikte kendimide kandırmısım!!



yarım kalmıslığımla eksiliyorum HAYATLA DEİL..



BEN...KENDİMİ YİNE KENDİMDE YOK ETTİMM!!



YETER!!GELME ÜSTÜME ARTIK...YORULDUM SENİ SEWMEKDEN!!!



öyle bi anda gelki wazgeçmek mümkün olmasın



sıkıldım artık.içindeki yabancıya söyle gitsin!!!



boğazımda düğümsün yutkunsam gideceksin yutkunmasam ölürüm!!!



sen hiç wazgeçtinmi hayallerinden sewdan için!!


DENEDİM OLMADI GÜÇLÜ KADIN ELBİSESİ BEDENİME UYMADI!!


SENİN İÇİN SAWAS WERMEKTEN ZAMANA KARSI MUCADELE ETMEKDEN YORULDUM...



artık gitme demeyeceğim...GİTT!!



beni çok sewiyomus;aşkımdan ölüyomus bırakıp gitti die pişmanmıs BAK BAK EE BASKA


BÜYÜK OLMALI AYRILIK!!!



GİDİŞİN ANİ OLDU GELİŞİN GİBİ.. GİTME DİYEMEDİM ARDINDAN GİTMEK KOLAY GELDİ SANA...



NEFES ALMASSAM ÖLÜRÜM SENSİZ..SAHİİ BN ZTN SENSİZ Bİ ÖLÜYÜM



GİTTİN BEN ARKANDAN SADECE BAKTIM..OYSA SÖYLEYECEK OKDR ÇOK ŞEY WRDIKİ KONUSAMADIM!!



SEWGİ İLE DOĞDUN NEFRET İLE YOK OLDUN...



SÖZLERİN GÖZLERİN BİRGÜNLÜKMÜŞ..KELEBEK MİSALİ!!



NEFESİM SEN OLDUN ARTIK İÇİME ÇEKİNCE ACIYOR YÜREĞİM



ÇOCUKLAR MİSALİ EĞLENMİŞTİK,ÇILGINLAR GİBİ DANS ETMİŞTİKK,DELİ GİBİ SEWMİŞTİKK...YADA ÖYLE ZANNETMİŞTİK!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kiminle gezdiğine, kiminle arkadaşlık ettiğine dikkat et. Zira; bülbül Gül'e, karga çöplüğe götürür!