Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Aralık 25

Sitemli msn yazilari

haşmetli nickler :)
kısa nickler :)
sitemli msn nickleri :)


Hani en güzel asklar imkansiz gelir ya insana, imkansiz oldugun için asigim sana!

Gözleriyle gözlerine göz koyanin, gözlerimle gözlerini oyarim. Gözlerini gözlerden sakin, gözlerin gözlerime lazim.


Sevgililer öpüsürken neden gözlerini kapatirlar bilir misin? Çünkü gözleriyle degil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum Sevgilim çünkü seni çok Seviyorum.

Benim Kalbimi Kirmak Suya Yazi Yazmak Kadar,Gönlümü Almak Ise Günese Dokunmak Kadar Zordur.Sen Suya Yazi Yazmayi Basardin,Simdi Günesin Batmasini Bekle.

Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar seni ne çok sevdigimi ve özledigimi.

Beni bir dakika degil bir saniye degil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir yil degil on yil degil bin yil mesut olurum.

Unuturum desem de inanma sakin, ömrümce kalbimden silinmez adin. Bir sizi içimde senden de yakin kalbimin sesini dinler bulurum seni.

Hüsrani bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamis olmakta.

Insanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dagitanlari severler, gitmeleriyle kendilerini yalniz birakanlara asik olurlar.

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucakliyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle.

Ne kadar kötü sey yasamis olsak da tüm bildiklerimi içimde yasayan sana ayirdim. Emin ol ki kendimi yüceltecek bir sey yaparsam bil ki bu artik senin gözünde deger kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Seni seviyorum.


Arzular göz açip kapayincaya kadar geçer biter. Oysa seninle aramizdaki sevgi ve ask asla bitmedi.

Bir gün sevgilim sordu ask nedir diye... Biraz zaman istedim düsüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir baskasi ile, kulagina fisildadim ask izdiraptir diye.

Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlayip az da olsa sevmek; bir kadinla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalismamak gerekir.

Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanin denizinde huzur gibisin, isigim sensin, günesimsin... Bil ki çok özlendin.

Beni karanliktan aydinliga, yalandan gerçege, ölümden ölümsüzlüge götürdügün için tesekkürler... Seni seviyorum!

Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanin 60 saniye oldugu ögretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun oldugu ögretilmedi. Yasamimizin her aninda birlikte olmamiz dilegiyle sevgilim.

Yarinlar hep güzel olacak derler, oysa bugünlerde dünlerin yarini degil mi?

Ben Seni deli gibi sevdim,Sen beni deliyim diye sevmedin.

Bu gece rüyama gir gizlice, beni simsiki sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolasi hayatimdan sinsice!

ini duysam da her an yüzünü görmek gibi degil, özledigimi bil her an çünkü hiçbir sey seni sevmek gibi degil!

Denizi içerken maviler takildi bogazima, karaya vuran balik gibi çirpiniyorum.

Paylastikça çogalan tek seyin sevgimiz oldugunu hiç unutmayalim ve sevgimizi daima çogaltalim sevgilim.


Biliyorsun her gökkusaginin bittigi yerde bir hazine saklanirmis. Gökusagini takip ettim geçenlerde sende bitti.

Mutlu olmayi biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.

Bir deniz düsün "susuz", bir gece düsün "uykusuz", bir insan düsün "sevgisiz", bir bahar düsün "çiçeksiz", bir de beni düsün "sensiz".

» Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım..

» Özgürlük düşlerde değil ,kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır

» İşte buna aşk denir be aslanım, buna zifiri karanlık denir. Oğulları olur aşkın, kızları olur; karı, yağmuru, tipisi olur. Çamuru bile olur; lakin, gövdeni güneşin altına yaydığın bahar günleri parmakla sayılıdır. O parmakla sayılı anlar için, o birkaç yıl sonra zihninden fırlayıp fırlayıp tatlı bir yağmur olur.

» Göz Damlalarının Yanaklarına Çizdiği Islak Patikaları Seyret, Seyret ki Yalnızlığın Acısını Anlayasın. Dudaklarını Okşayan Tuzlu Tanecikleri Hisset, Hisset ki Daha Güzel Ağlayasın.

» Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.

» Bir Dost Yüzüne İhtiyaç Duyduğunda Başını Kaldır ve Gökyüzüne Bak. Güzdüzleri Bulutların Geceleri Yıldızların Arkasından Gülümsüyor Olacağım.

» Benim İçin Hayatta İki Şey Önemlidir, Biri Sen Diğeri Özgürlüğüm. Özgürlüğüm İçin Canımı, Senin İçin Özgürlüğümü Feda Ederim.

» Güller Hep Ellerinde Açsın Ama Dikenleri Batmasın. Sevda Hep Seni Bulsun Ama Seni Yaralamasın. Mutluluk Hep Yüreğine Dolsun Ama Beni Unutturmasın.

» Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.

» Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.

» Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız koyuyorum. Ne kadar özledim diye sorarsan, kalbimde bir gökyüzü taşıyorum bunun için seni çok seviyorum.

» Mevsimlerden sonbahardayım, senin yüzünden. Dünyadaki herkes için herhangi biri ama herhangi biri için dünyalara değersin.

» Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstümüze yağar. ama rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar...

.
Acıların bir kum tanesi kadar küçük,mutlulkların nisan yağmuru kadar bol olsun.Hayatta bir kere ağlarsan oda mutluluk olsun.Dostum.

» Hayal kur, ne hayal kurmak istersen... Gez, nereye gitmek istersen... Ol, ne olmak istersen.... Çünkü senin bir tane hayatın olacak ve sadece bir şansın var bütün bunları yapabilmek için

» Koca bir çölde kum tanesi olmak yada okyanusta su damlası ama en güzeli milyonlarca insan arasında senin arkadaşın olmak.

» Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar.güneş yanlız olsada etrafa ışık saçar.üzülme doğruların kaderidir yanlızlık,kargalar sürüyle,kartallar yanlız uçar...

» Eğer gerçekten birini seversen, Onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri Gelecektir Gelmezse de boşa peşinden koşma Asla da senin O L M A Y A C A K T I R

» Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karsılaşırlar. aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım. sen niye varsın ki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için...

» Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcak bir kucaksa ve dostluk için ateşe atılmaksa, dünya durana, can bedenden çıkana dek sevdiğimsin.

» RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle...

» 'Yalnızca bizim gibi insanlar,benim gibi yaşama delicesine aşık olanlar ve mücadelemize ve eskisinden çok daha iyi olan çalışmaya aşık olan insanlar- amacı doğru olarak olduğu gibi görünmeye başlayan ancak bizim gibi insanlar- bize kalmış tek bir şans bile olsa dostlarını terk etmezler.

» Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; Haketmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk;paylaşmayı bilen için vardır.

» Kalbin hangi arzuların özlemi ile çarpıyorsa hayat rüzgarların seni ona kavuştursun

Allah gücü erkege, güzelligi kadina vermis... Ne var ki her seyi yenen güç, güzellige yenilmis.


Gençligine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

Bir an buruk bir aci saplanirsa yüregine, gözlerin zamansiz takilirsa, kulaklarin zamansiz deli gibi çinlarsa bil ki bir yerlerde özlemissindir beni?

Aci ve hüzün bir yildiz kadar uzak, mutluluk gözbebegin kadar yakin olsun. Umutlarin gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutluluklarin sonsuz olsun.

Önce düstügümde kalkmayi, sonra aleve dokundugumda aciyi, sevmeyi ögrendim, sevilmeyi her seyi ögrendim de yalniz seni unutmayi ögrenemedim

Seni sevdigim kadar yasasaydim; ölümsüzlügün adini ask koyardim.

Nasil ki uzaktaki yildiz parlak gelirse insana, uzakta oldugun için tutkunum sana! Hani en güzel asklar imkansiz gelir ya insana, imkansiz oldugun için tutkunum sana?

Rüzgar alabildigine hirçin,yagmur alabildigine inatçi, yüregin ise onlara inat sanki bir liman... Tipki gözlerindeki huzur gibi.

Güller anlatsin sana olan sevgimi, güller anlatsin yanlizligimi, çaresizligimi? Yavas yavas eriyen yüregimi güller anlatsin ben anlatamadim?

Buruk hasret dolu geceleri öldürecegim bir gün bu ayrilik sarkilarini kursuna dizecegim ve seni benden ayirdigi için kaderimi mahkemeye verecegim.

Hep kalanlara gidenleri kattim! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattim yine de bir tane ?sen? edemediler.

Önceleri hasreti hiç tatmadim, yarimden hiç ayri kalmadim,biter diye takvimlere baktim.Zor geldi ayrilik alisamadim.


An gelir insan gülerken aglarmis.Gözyaslari sel olup kalbine akarmis?

Seni çok seviyor ve özlüyorum.Bu güzel askimiza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getiriyorum?

Uykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden,geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten,hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasin!

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamiyorum.Titriyor ellerim,ellerini tutamiyorum.Dolanip sarmak geliyor içimden,Saramiyorum.Öylesine baglanmisim ki, sensiz duramiyorum. Seni çok seviyorum?

Gönlüme taht kurdun,gönlümün sultani oldun, gece gökyüzünde parlayan yildizim,sabah ise ruhuma dogan günesim oldun?

Sen var ya sen ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin?Külü dudaklarin..Yalniz aranizda bir fark var sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çicekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmali, tipkki senin gibi.

Yüregimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yasatan tek duygu senmissin bebegim.

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok sevecegim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin.

Sen bazen zifiri karanlik gecemin günesi, sen bazen hayatin cesaret veren mutluluk yani ve sen her zaman sevgimin tek nedenisin.


Günün ilk isiklari sahile vurdugunda, martilar yalnizca ikimizin anlayacagi bir dille sunu fisildar denizin kulagina: Seni çok özledim.

Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alip onlarin yerine o tarifsiz sicakligi koymayi basariyorsun.

Sana nasil hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatim desem hayat çok kisa, çiçegim desem çiçek soluyor. Sana canim demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yasiyor.

Dogan her günün sabahinda, içimde gözlerini görebilmek aski olmasa, inan hiçbir seye degmezdi yasamak.

0 yorum: