Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Kasım 9

çok farklı msn sözleri

Son KéLimém OLsun Aydınlık, Son NéFésimdé Karanlık.. Sor kéndiné: 'Hani nérdé DéLİKANLILIK?'... Yaptığın apaçık yaLakaLıkk...!!!]



DérT oLmaz..çékip kapıyı çıkaßiLirsin..ßén ßöyLéyim.. qérçéktén sévmiyorsan ßıkaßiLirsin!!

çok üzgünüM iStémédén ßi ßakı$a aLdandım iNaN ßana pi$manLktan ßtn gécé ağLAdım ='(

İtLé köpékLé uğra$acak waktim oLsaydı,vétérinér oLup séni tédavi édérdm.

Vaktini ÇaLacağım ßéLki Ama Hadi ßana Até$é VériLmi$ 1 CümLé Sonu ßuL..!


Sén hém ßi hastaLık hém ßi sağLık qißisin kaLßimdéé (:

né néfés..né néfrét..artık ßi anLamın kaLmadı $u küçücük kaLßimdé...

0na Suna de!l ßen $adec£ dalgaMa ßakarım g£rçekler acıDır gerçeĞ!m acıtırım!..





[center]Sâât 12'yi vurduğundâ biLé büyünün bσzuLmâyâcâğını biLiyσrum...
Hâyâtım bσyuncâ séninLé σLmâyı diLiyσrum mâsâL périsi`nden sâdécé...


TahammüLüm yok sana...KaLmadı bende o şeyDen




Üç qüиℓüк Düиуada İкi qüиℓüкℓeЯi Çєкємєм.....!




Bir kere olsun n’olur n’olur
Göz göze gelsek senle, sonra
Dursa biranda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali! x3




Hani güneşle dünya arasına ay girince nasıl ay tutulması oluyosa;
insanın kendisiyle hayatı arasına biri girince de aşk tutulması oluyo işte...



Altın Vuruş Yaptım Duygularıma .. Duygusuzca Dévam Ediyørum koybolmaya....


ßeni qörünce MaŞaLLah de.! Çok isti0sanda İnşaLLah De!


çok farklı msn sözleri
kaLmadı biTi bndé dünLér...!


Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker Teker Sizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??



Yeni bir krize giriyorum ellerim titriyor üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!


haNi 1kere d$mştm yHa parÇaLanmıy$tı yüréim haNi tutMamı$tnyHa haNi $mdi nérdésn..!

Peky neden Sevmediin

Sucum neydi ßiLemedim .. x(



PsikoLojim Bozuk :S
Yayında Emei Geçen Her Kesn ***


ßu heSap ßöyLe ßitSin..
heLaL ettim hakkımı
nefretimSin ..!



Kac Ki$iDen DuyDum Sen Coq FasLa İcmi$sin
HérkéSLére anLatmı$sın ßénsiz ßir Hicmi$sin






Artık susuyorum…
SözLérim ßitti..
ßu kéz qidiyorum..
sahidén ßitti…



YıLDıZLaRa ßaqTıM ßu qécé ßnDnDé MéLanKoLiq
SaNa ßaqTıM ßéN SaNa PLaToNiq
HaYaTa ßaKTıM YaPTı ßéNi ALKoLiq



İkinci EL Övqü TüccarLarı Varsın
ßoL ßoL Konu$sun.
ßénim Satacak MaLım Yok Ki
Öwqüyé İhtiacım OLsun..!


SâßЯéTméЧé DéqéЯSîn .. SéN ßénDé ßîTânéSînN !!


DÖn Dîé ЧâLwâЯıЯKén Dü$Tü éLîmDén GuЯuЯum.SOn Dîé DîLénîЯKén GéCTî ЧânımDân ÖLüm



Al herşeyi yanına
Yüreqine benden ne aTeş oLur ne Soba
Söz veremem yarına
Bana senden Ne köy oLur ne de Kasaba



ßüчüчoruм siziиLε..!



yaşadıqım en büyük aşk sen
oLacaksın...




Gezinen bir göLgedir hayat Gariban bir aktör
Sahnede bir iLeri bir geri saatini doLdurur
Ve sonra duyulmaz oLur sesi Bir masaLdır
GürüLtücü bir saLağın anLattığı
Ki yoktur hiç bir anLamı...



Hiçbir şeyi senin kadar istemedim !
. . Ama yetmiyor ne kadar istesem de . .
Gözlerimdeki resmin gitmiyor Yağmurlar içime içime içime yağıyor İçimdeki kuraklık bitmiyor


[font=Comic Sans MS]> Çocuqqéndé séwméZzdim zTn..!!

> ßz aŞqı méLéqLéRdn çaLdıqq..

> aŞq néDdénsZ séwméqmiŞş...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cumartesi en yakın arkadışımın düğünü var. bana davetiyeyi geç gönderdiğini bahane ederek işyerinden izin alamadım diye yalan söyleyeceğim ve gitmeyeceğim. kendisinden özür dilerim ama ben düğünleri sevmiyorum.