Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 21

Dostluk nick sözleri

Yûréqîmdékî yØL †énhâ ! qô†ûn yérsé qéçérsîn . ! Adâm ØLânîdâ qôrdûk âncâ LâfLâ SeVeRs!Nn....


né sHén umRumDasın né ba$qası...HicH siqimDé DéqiLsin anLaDınmı a$qısı....???


Dostluk nick sözleri


# ^ saRfédiLén HéR ßiR sözZ...aqLamaqLı HéR ßiR qözZ...ßiR qöRdüqüm oLdu... cözéßiLiRsén Hadi cözZ...!


ßHén umuDLaRı ßo$H kovanLaRa DoLDuRuRumMm...aCémiDiR aLDıqım ni$anLaR ßHén HéR a$qDa kénDymi vuRuRumMm...!


Bîzî BîR AllÂh BîrDê DostLÂrımız BîLsîN , ZâHmêT oLmâZsa qêRîsî îLêrLêsÎn.!!! ...!


boskoy qiDsin aTsız kovboy fiLmide bittsiN pLayboy kameRada ceqsin söHRedi yasaR piyasaya qiR bahk hepside ka$aR...


né kadaR koLay aRTık Séni SéwiyoRum démék PéKi ya qéRçéKTén séwmék..!?!


ne haddimiZé déLi qißi sévméK éN iyiSi öLüpté topraqa qirméK..!!


Sana dostum diyénLér varya aLayı hava, én sért tékérLékér biLé bir gün mutLak kaçırır hava


Né Sés Né Néfes Né De Rüzgar Bağışlar Séni DöNüp Sırtını Giderken SöyLe Kim KarŞıLar Séni

. .

Biz üç kişiyiz. Ben, keyfim ve kâhyası. (;






Sorulunca yanıtı
İçimizde olan,
Kanımı donduran, ısıtan,
Durduran
Bir kalemsen,
Bir boş kağıt
Mutlu aşk varsa da,
Mutlu son yoktur.



Acaba buLurmusun bir Ben daha



AtLadım bi köprüden yaLnızLığa..
KoLLarını açmış beni bekLiyordu son teseLLim..
UsuLca gittim yanına.
O an koLLarının arasındayken,
Ona iLk defa ne kadar çok yakın oLduğumu söyLedim..
Onu çok özLediğimi..
"Bende seni" dedi öLüm!..



qit
hayaLini al benden
kaLk üstümDenn ruhun aqır geliyor
qit hadi qit ruhuna qit



kimsenin kalbinde yalan dolan yer edinmek istemiyorum sevmeyin benyy "istemiyorum"


Ben meleq yüZLü şeyTan..
Yalancı..Düzen boZan..
Hep uçLarDa YaşaYan..HayaTı
UmurSaMayan.



Her Beklenenin ardından beklenenler gelir öyle değilmi sayamadım kaç sene oldu ? ,


... Suskunluğum / tek suçum ...”

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tanrı'ya bir sebepten dolayı derin kırgın olduğum gerçeği. bu sebep artık öyle bir boyuta ulaştı ki yaşam enerjimi bile soğuruyor. :( bu durumu paylaşabileceğim çevremde tek bir insan bile yok. paylaşma gibi bir niyet de gütmüyorum ama bu şekilde de yaşanmıyor.