Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 21

Etkileyici msn nickleri

ßen Senden uzak..!
cok agladim gormesen de!
cok ozledim seni ..
masallar gercek degil
ne kadar hayal etseM de
senle yasiyorum
ölüyorum
gitme



hic ayrıLmadık SeninLe..
degiL ßir Sene
1 gün ßiLe gitme ..!
mutLuLuk..
hep merak ederdim..
ama artIk etmiyorum
Cünkü Seni cok Seviyorum ((:



ßıraK daGıTsn Rüzgar SaçLarımı..
Yagmura GerK Yok YErine ßen agLarım..
ßıraK Konusma NasL Dayanırım..
yaLana GrK Yok GÖzünden anLarım..




Sen Hep ßnm KaL oLarmı..xD




Sana Seviorum..
ßana Çık..


uMurundamı ßana Verdigin Acının Süresi..
YüregımdeKi Nefretın ßiLe Sana Yok GideSi..



Artık susuyorum…
SözLérim ßitti..
ßu kéz qidiyorum..
sahidén ßitti…




sana ben kendimi ödünç vermedim ki..


Ayrılığın hakkını ver...
Anlamsız kıl tüm yaşanmışlığı..
Kalmayı beceremedin.
Bari gitmeyi öğren.






sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı
belli ki bu gidiş
bana zerre kadar koymadı ..!!







Sahip Olacaklarımla Değil
Sahip Olduklarımla İlgileniyorum.
Bu yüsDén hiÇ kimSéyi aramıoRum x)






MéLékTim $éyTaN dédiNizZ arTıq $éyTaNım HépiNisS GöRécéqsSiNizZ !!






seni sevebilecek tek
[aptal]
benmiyim ?









Düиya üzεмεz bεni
ÖLüм koґkutabiLir мi
Sεn oLмαdαи bu kαLp нissεdεbiLiґ мi ?





ßéNim Ne oLduquMu SoRquLamaya kaLkmaYın!!!
Sizin
anLıyacaqıNızı
sanmıoRum ...




ßiR Ték Séni bana Çok gördü Dünya ! ..

Ne gerek vardı sana ne gerek vardı yokluğuna..
...
..





Ne oLur biraz rüyaya daLsak.

Ne oLur qerçek oLsa masaLLar..

Ya da biz masaL oLsak

NedenNasılNe zamanNeredeNe şekilde

Hiçbirini sormuyoruz

Sadece
Etkileyici msn nickleri
Seviyoruz ölümüne .


Herkes gitmişse sakince arkana dön bir bak
Dostun kaLmış mı !? aşkın soLmuş mu !?
Dön bak dünyaya ...


Ne haLdeyim ßiLmiyorSun
| viraNeyİm görMüyorSun |
kedeRdeySem içiy0rsaM |
Sebep seNsin biLiy0rsuNn...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatımın altın çağını yaşamışım da şu an çöküşe geçmiş gibi hissediyorum.
arkadaşlarım beni sevmiyor.. mesaj yazdığımda whatsapp grupları sessizleşiyor. bazıları benim olmadığım ayrı gruplar bile açmış. yanlış anlaşılmasın kibar ve sakin bir insanım hiçbirinin kalbini isteyerek kırmış olamam ama insan aptal değil ya dışlandığını hissediyor.
maddi anlamda eksinin altında ulaşabileceğim en yüksek noktaya ulaştım. daha kötüsü olamaz derken 7 yıllık sevgilim en zor zamanımda beni terk etti. hem de mesajla... 12 aydır gittikçe daha da kötüye gidiyorum. kimseden yardım isteyemiyorum ailem bile umursamıyor.
bunlar ilk olmaya başladıktan 4 ay sonra (12 ay önce bursumun kesilmesi, ailemin maddi anlamda destek olmaması, sevgilimin terk etmesi...) işlerin düzeldiğini zannettim en azından maddi anlamda ilerleme kaydettim. yeni biriyle ilişki kurabileceğimi, mutlu olabileceğimi düşündüm. o da bıraktı, yine mesajla ve hiçbir neden göstermeden.
ondan sonra asıl çukura düştüm zaten, tinderdan bulayım gönlümü eğlendireyim dedim. o da olmadı. bu kadar mı çirkinim anlamıyorum. çöpe bile benim kadar kötü davranılmamıştır. en dibi bulduğum günlerden birinde liseden kalan bir arkadaşımla seviştim. eğer birisi en yakın arkadaşım olacaksa oydu. gittim onu da mahvettim. şu an aramızda ne biçim bir arkadaşlık var bilmiyorum.
bu arada eski sevgilim bana yazmaya devam etti, tek amacı sevişmek tabi ki sevgiden değil. en çok da bu kırdı ya beni. sevdim ben bu adamı be bu kadar kolay mıydı? ayrıl tamam da onca yıl beraberdik bari yüz yüze ayrıl, bari sebep belirt...
o kadar çok şey var ki anlatacak kimsem olmadığı için içimde kalan. canım yanıyor, her gece yatağa yatıp yalnızlığımı düşünmekten sıkıldım. bunların hepsini hak edecek ne yaptım bilmiyorum ama bu kadar insan sorunlu olamaz bende bir sorun olmalı diye düşünüyorum. fazlalık gibi hissediyorum kendimi.
beni bu saatten sonra mutlu edecek tek şey başka insanlara böyle davranılmaması, biri sizi rahatsız ediyorsa rahatsız eden hareketi söyleyin ona, sevgilinizden ayrılacaksanız mesajla telefonla terk etmeyin evet zor ama karşınızdaki insan, ve taksim meydanında veya beşiktaşta ağlayan şişman bir kadın görürseniz o benim, iyi misin diye sorup her şey iyi olacak demeniz yeterli. teşekkürler.