Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ocak 26

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyanın Bütün renkLeri Ve biz.MutLuLuk oLsa qerek bunun adı.






FarkLı bi hayaLdi

İ$keNceyDi bazEN
BazeN Çok güzeL di..

amaa,

NokTa konmu$ bitmi$
EN güzeL hiKayem.








[Kan DamLar Dokunduğun YerLerden..!]





Sorgusuzca başına buyruk doğrularını savunuyorsun
Yanlış fikirlerden yanlış bir sen yaratıyorsun
Sen abartıyorsun rahat yaşamla sapıtmayı
İstanbul üstünden geçmiş bırak kendini korumayı
İyiden iyiye bakıyorumda yoldan raydan çıkmışsın
Tenine dokunan ellerden bir koleksiyon yapmışssın






Bir tiyatro sahnesidr bütün dünya
Kadınlar da erkekler de sadece birer oyuncu..
Sahneye bir girer,bir çıkarlar.
Ve tek insan,ömrü boyunca pek çok rol oynar...








"yıldızlar kıyamet gibiydi kaldırımlarda
çünkü biraz evvel yağmur yağmıştı
adam bulut gibiydi,
hatırladı adamın ayaklarının altında
yıldızların yıldız olduğu vardı
adam yıldızlara basa basa yürüdü
çünkü biraz önce yağmur yağmıştı.."







öyle tutkuluydun ki hαyαtα bαşlαrken
Şimdiyse küçük bi çiçek teselli ediyor seni.
Arαdαki o büyük boşluğun adı
αşşk olsα gerek : )
















Çok kolαy silerim hαyαtımdαn,
Nefretimi kαzαnmα .)








Yoksa artık süresi mi var sevgilerin? Süre bitti, sevgi gitti..!!
Değişen nedir peki? Nerede o unutulmaz sevdalar, aşklar, vazgeçilmezlikler?
Gerçekten artık sadece filmlerde, romanlarda ve şarkılarda mı arayacağız?
Umudumuz kırılıyor yavaş yavaş..
Aldanmalar, aldatmalar...Acıyı sevda sanmalar...












"Senden sonra kirmizi kirmizi degil, artik gokyuzu mavi degil, agaclar yesil degil."





Bir kelime yeterlidir, gerisi laftır.










Kaç kere inandım boşa çıktı sevincim...
Yırtılmış kara kalem resimler gibiydim...











şimdi acemi sözcüklere elimi sürdüm, küskün bir masal
yorgun bir hayal, yoksul çokça zaman yazacağım sana
sessizliğe çığlıklarım küfür olup taşmışken hem de.
sen şimdi boşver, hani akıl fikir var,
dudaklarıma karlardan besili kopuk şarkılar,
baygın bir hikayeye varır da seslenir mi?




















$eytan onun yerini aLırken
çığLıkLarını duyuorum..
o masum safLığın kararıyo
içim avına qiden yıLan qißi yawa$ we sinsice...
hayatın ba$ındayken gücümü kayßetmek,
yitip qitmek ..

2 yorum:

Anonim dedi ki...

Belli Belirsiz Duygular Her Dilimden Dökülen Sözler Hiç Gitmez Aklımdan Tıpkı Sen Gibi.

Helin dedi ki...

Size bir anımı anlatayım, bir gün sevgilimden ayrıldım hayatımın bittiğini düşündüm amcamdaydım ve inanılmaz ağlıyordum. sevdiğimin fotoğrafı vardı cebimde. o ara facebook hesabım vardı oradan konuşmuştuk ve geri dönüşü yok diyordu. amcam beni ağlarken gördü ve telefonunu istedi eski sevdiğimin. aramış ben ağlarken konuşmuşlar. çocuk yalan söyledi bana demiş, evet demiştim onu kaybetmemek için. hiçbir zaman aramıza başka birini almadım en yakın arkadaşı bana yazdı mesafeli durdum. kıskançtım evet ama seviyordum. morali bozuk şekilde dolandım durdum. ama zaman geçti o sözler yazılar kalmadı o gitti yenileri geldi morali bozuk günlerim azaldı. bu sefer de başkaları için bir şeyler yaşadım. onlar için üzüldüm. ve çok üzüldüm. sonra aslında bu dünyadaki her şeyin boş olduğunu gördüm. siz de çok takmayın arkadaşlar.