Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ağustos 5

En beğenilen nickler

sonra sen geldin içime doğru beni benden ettin...!


sen hayatımda yokken bi hayli renksizdim..
En beğenilen nickler

şimdi söyle sence biz aşıkmıyız...!!!


giderek üzdün bizi zaman..


bu sabah yerini kimler almış diye düşündüm kalktığımda...


seninle bir dakika umutlandırıyor beni..



ama asLa büyük aŞk;ezdirmez kendini ezİlmez..!



tüm şehir ağladı sen gittin die ..mecburmusun hep en uzağa gitmeye....


onarmak çok mu zordu gidenleri...


sen çoktan gitmiş gibisin..


ne verdinki bu güne kadar bana acıdan başka...

Bu kadar hayvan sever olduğumu ben bile bilmiyordum.


Sen hiç kaderine küstün mü?
Ben kaybettim sen kazanıyorsun diye…


KayıpLarim çok Ne yazaR Senide kayßetmisim
ßen kimLeri taRihe gömDümSen ßiLemezsin
KaLßimdeki imParaTorLuğun efenDisi ßenim
Seni aZ önCe idaM eTTirdim..


Kime ne ki ben kimim?..
Nereye yürüyorum?...
Gönlümün bahçesine günde kaç çiçek dikiyorum ?...


Düşündüm, ikimizin Çözümü Yok ! BuLdunda AnLatacak Yüzün mü Yok?


aqLına qéLirim - aqLın qiDér
moda nick sözleri

Nice hayaLLer kurdum senin üzerine..
GünLer yıLLar geçti zamana yenik düştü hepsi. .


Susmak
ßazen
En buyuk
Haykırı$tır!!



siyaH beyaZ fiLm gibiYdin herkeS uyuRKen izLediğim !



yarım kaLan birseyLer var
uyutmuyorLar
GeceLer aynı gündüzLer aynı
sensizLik hep aynı



DuyDuqum én aqıR kéLimé ßiLé '' SévmiyoRum '' Déyi$in kadaR koYmamı$Tı...



qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüZdén qitmi$tir zatén..



Masum yanım küçük çocuk, yas tutarken, Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi !



Verdiğin Değeri Sok Kendi Cebine !



' Gözümü ßoyamaya CaLı$ma OqLum ßénim Dünyam Zaten Rénqarénk!



Ne zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak?



Sénin $imdié Dék Yapdıqın En İyi $éy Kayßédmék! !



"Sana İhtiyacım Var GeL!!!" Diyebilmekmiş Güçlü Olmak
Sana "Git" Dedigimde Anladım


qéLi$in gibi onuRLu oLmaLıydı qidi$in...ve öyLesine quRuRLu ßiti$in...!



Kırmak istiyor bırak qitsin
üzmek istiyor bırak qitsin
birdaha dönmesin



SöyLedikLerimden Çok SakLadıkLarımda SakLıyım
Ve qizLedikLerimde qizLiyim
Beni anLamak için ; KonuştukLarımdan çok
SustukLarıma kuLak verin !!



atarım; tutar
konusurum; bos olmazz

giderken bıraktığın tek fotoğraf,seni bana anlatmaz ki...h:


bir aşkın öldüğü gün ölmeLimi anısına..



sen bilirsin aslında aklımdan geçenleri..

0 yorum: