Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ağustos 21

Garip msn nickleri

ÖyLe ßoş . . ÖyLe ßoş ki ßu Dünya..!

Sana umutLar bağLadım..Cözüp gittin Birer Birer..!!
Garip msn nickleri
SevgiAnLasmakDeiLdirNedensizdeSeviLir..!

Yeni ßi Dünya ßuLsam..İcinde Sen oLmasan..! :/

Ac bana koLLarını,Sar yine öyLe,Tut ßırakma..!Sev beni deLicesine kmsye verme cnımıda yakma..!

Yeni ßi Bahar basLıo dünyamda..Yeni cicekler pnceremde..Yni ßi Heyecan(:

Dünya ßi koLi icinde MaLLar doLu..:P

5 Kuruş etmez inciLerini döksen... ;)

VarLığım Koyarsa Hayatımı aL...ßeLki o zman Gitmezsin...!!

oLduqun yérdé kaL....SevgiLim..!!HoscakaL...

Biz 'ßiz' oLamasakta güzeLdik yan yana....

varLıgınLa yokLugun arasında kaLmcam Artk..Sadce oLmcaksın..!!

SarıLıp aqLasam Bu adam Buna Deermi..?

ßir yolu olmalıydı . .
Hergün sana kavusmayı hayal etmek yerine
Hergüne seninLe baslıyabilmenin.
Ver her gece yatarken başımı yastığa Seninle koyabilmenin..

Sevmedin BeLki Beni Cok yürekten..
BiL yeter,Ben üzüLdüm Sen giderKen..

SonsuzLukta Bir insan NasıL oLur?Sesi,SoLuğu nasıL duyuLur?

Dün gece yine yanLızdım
Rahat ağladım
YokLuğundan gizLemedim gözyaşLarımı. . . (Uğur ArsLan)

Bir Saat geri aLınmış saatLer..Ama ben aLmadım,Bir saat daha Sensiz KaLmadım..

Şimdi;
Ne ben varım..
Ne sen..
Nede biz..!

Keşke Hiç Büyümeseydimde,
KaLbim Yerine DizLerim kanasaydı,
MutLuLuk o Kadar uLaşıLmaz DeğiLde,
Kücük Bi pamuk Şekerde oLsaydı..(:

Eskiden daha mı güzeLdi Herşey?Yoksa Cocuk oLduğumuz İcinmi ÖyLeydi..?

Sevgi Zor Bi Şeydir. . . Hic Bi TürLü oLmaz . . .

Lapa Lapa Kar yağarken;Güneşin Sıcağında Kavrulmak gibiydi Seni sevmeLerim..

Beni terk edişin mümkün mü senin?İstersen Bi denede gör güzeLim;)

Sendin En büyük Günahım..Bile Bile göz göre göre.. :/

Ağlama Arkamdan yasın tutmaz;)

Gezdiğim sokaklar karanlık
Çıkmazda bütün sevdalarım ..
Yıpranmış yıllarca üstelik
Kirlenmiş bütün dualarım ..
etkileyici sözler
Sonunda ne oLdu Bize..?Bak..!

yediremem kendime harcamam hiç nefesimi sindiremem ki haini siler atarım kül gibi!

Sevmek nedir bilir misin?
Bir şeyler tutuşur yüreğinde kıpır kıpır
Bütün benliğini sarar, ısıtır.
Her gülüşte yeniden doğarsın
Ve bin kere ölürsün her iç çekişte
Nasıl anlatsam bilmem ki.
Yani "sevmek" işte.


Tam Ortasındayım Yağmurun*...Kı$ın,Soğuğun..nasıl da paylaşıyor insan isterse..nasıl da birmiş meğer hasretler..nasıl da mecburmuşuz sabretmeye..sevmeye, öğrenmeye..**

SensizLik doLdu yine BuraLar...HazırLn kaLbim..yoLa çıkıoruz..
sen gülerken pek ilgilenmem!

madem uyku yaRı öLüm! canıma geCedir kasteden.(!)



Topladım agır agır
Чükümü vurdum yalnızlıga
Düşündüm uzun uzun
Geçen zamanları
´ A g l a d ı m a ş k ı m ı z a ´



Yıkın Kağıttan ŞatoLarımı
PeriLer gitti
MasaL bitti !



` ŞimdiLerde uçuk kaçık akLımdaki düşünceLer ~


Seviyorum "Düş hayal masal"
Susuyorum "yalnızlık hüzün ve acı"
Ve gidiyorum "yalan misali"



Aglıyorum yine bir kuytuda sessizce iç çekerek(!)




Yağmur dönerken kara
ŞarkıLar var faLımda
Hepsi sana ~
Bu gece


Ama mümkünmüki mutlu olmak
gözlerindeki yaşları silmek
Yeniden gülümsemek




gittin ya
ölümün öznesi sükunet Lades tutuyor akLımda.




çalıntı bir hikayeyle girdim hayatına
aslında ben yokum ya da yasal değilim



bomboş olmaktansa``
yanlış ol daha iyiydi


Sen benm iLk aLdıgım güLdün (!)



bazen tutkudan deLirince ``
kapanmaLı kendine ..
doymalı | sesszLige . ..



Ölüm oLsan götür Benide!!

Sensiz Kötüyüm,Beterim..Cıkmaz Sokağın Biriyim..

Bu kez gerçekten yol göründü
Elim kolum bağlı öyle bakıyorum
Ayazı kesen bir gün batımında
Yolcu eden birkaç satırımla..

0 yorum: