Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ağustos 5

Kırılgan

sén béni tαsıyαmαdın simdi sαlyα süMük αĞlα


Kırılgan msn nickleri

Kendime tapıyoRum aŞkım yOk ama(!)
Beni sevooRummm *L

bırakmıyor bni yanlızlıklar
$ereFSiz HayaT !
aLdandm qördüqüm masaLLara
anLam§ız coCukLarın cıqLıkLarı qßi
barıyorum sokakLarda avazım çıktığı kadar



eski güzel anılarım






Gel saldır En fazla bol pantolonuma kemer olursun !



Etrafta aylak aylak gezme
Konumun olsun (:

I

Love This Game
Her öpüşü ılık bir öLümdü sanki
SevişLeri qidişLeri terkedişLeri
kenetLe ellerimi o küçük kalbine ey sevqili!

Çok sevda yaşadım sanıyordum senden önce
Ama hep kandırmışım kedimi
Her defasında bu sefer başka diye sewdim bir ümitle
Ama yok kendimi bulamadım hiçbirinde

sorarsam ne hissettiğini
"belki"siz kalırım
bilirsem ne düşündüğünü
"keşke"m olur bir tane daha
oysa ben yaşayamam "belki"siz
ve sevmem "keşke"leri
kanım cekiLiyor dostLar

ayrıLıkLarın en dokunuLmaz

$ahidiyim
kırılmış sözler


Senin qißi apTaL insanLara Laf anLaTsamda naFiLe anLamazki KamiLee xD


kaLßim O KadaR KırıLdıki anLaTamam qeRiye dönmek imKansız !!

RahaT OLun Hepiniz anLıoRum ßen HePinizi !!

UnuTTum Demek SaDece DiLde qeRçek HeR Zaman kaLpTe SakLı ***

yeniden de sevebilirim.
çünkü henüz gerçekten sevecek kadar büyümedim..





ve o gelir
gitmemek üzere.






Bir bavul dolusu cümle var defterimde. Sen yollarına 29 harfle acı döşeyen bir şahsa 'yara'değil de
'yar' diyebilir misin?

*




Mutluyum - Huzurluyum
Hakeden yanımda
[:





Yara bandı tutmayacak kadar derin tümcelerim...






Eğer seni sevmek yanlış ise
o zaman kalbim doğru olmama izin vermeyecek.
Çünkü sende boğuldum
ve içinden çıkamıyorum yanıbaşımda sen olmadan. .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu sitede çok anlamlı sözler var.Bu sözleri yazanlardan allah c.c razı olsun

Adsız dedi ki...

quseL