Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Ağustos 15

Sevgi nickleri

Az önce aldığım nefes kadar anlıktı varlığınız ~


Sevgi nickleri
Dünya çekemiyor benim ayakta duruşumu..



keşkelerimi keşke geri alsaydım..



Keşke nereye gideceğimi bilsem..
Yüreğimi alır, kalkar ` giderdim . . .




Sanma Sen gidince ağLıcam..
Senin icin deiL (.)
Nefretimden bağırıcam..




GözLerime ii bak
bak bakaLım neyi hatırLatıor Sana..
bir zaman sevipte $imdi acı cektigimimi
yokSa Senin reziL haLine boyuna güLdügümümü..




Bir tek çocukluğum bilir ki
Kimseye kendime ettiğim kadar ihanet etmediM..





Kuruyor toprak yaralarımın içinde Parçalandım bir rüyanın peşinde...!

aşk anlatan sözle

acı çeksemde alışacağım..
tuza müpteladır yaralarım..
gizlice kahrolacağım..
' kurşun geçirmez benim yalnızlığım '



1 2 3 †ıp!



Onların benim kadar ihtiyacımı vardı
sna ?




Aldandım
Ve kendimi aynada görünce donakaldım
Ve şimdi yapayalnız kaldım ..




Git.! kolay olan bu zaten senin için Git.!
Düşünme hiç.. Git.! Seni canımdan bile çok severken Git.!

0 yorum: