Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ağustos 10

Umutlu

ne oLduğunu biLmediğim bir umudum var haLa

fazLa gurur ; g.te vurur !

kabuL et seni tanıyorum ,)
Umutlu msn nickleri gönLümün konakLarı Bomboş .,

yaLanmış dediLer , bi anLıkmış dediLer .

yıLLanmış hayaLLerim muhtaç varLığına *

heryerde -biLinmezLik- var '

kmLer girdi senin kanına .? Hani beni çok sevenLermi ,?

biLmem akLım nerde kaLır .

istediğim bu değiLdi ~

Dünyamı tersine dönüyo ; yoksa ben miyim bu başı dönen ?


öyLe sakin durduğuma bakma ansızın kopan fırtınaLara benzerm #.






her yazıLıp çiziLene tav oLup i-nan-ma !

güzeL* bir yarının hayaLiyLe uyuyuyorum

Sen benim herşeyim .. gönLünce oLsn Herseyn (L.

Bundandır böyLe dibe vuruşumuz /

mum kendini Lav zannetti söndü döndü LaLeye .

Kötü niyetLe soruLan bi sorusun iyiLk arama cevapta ;!




AnSıznın hayatıma qirDiin o andan öncesi y0k..
Daha ne olduqunu anlayamadan birdenbire doldun iÇime.. TesLimdim artık sana, yüreqimle..
bedenimLe.. ruhumLa tesLimdim.

söyLesene sevqiLi... napTın baana ??*

Aşk.
Evet uzun aradan sonra aşk.
Huzurdur aşk.
Gerçekten hissetmektir, uzağındayken bile.
Özlemektir gerçekten.
Doya doya Sarılıp hissetmektir onu.

'' Sana ait anılardan,dengemi bozan mutluluğundan
beni üzen her detaydan unutarak kurtuluyorm...

☆ İçimDé aCı, İçimdé Kin,İçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı ☆
Dûşûnmék Kâr Etmiyor,AkLımLâ ÇözémiyoruM
ßékLéyémiyoruM
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?

*


▂ ▃ ▅ ▆ █ FΣΣL THΣ MЦSIC █ ▆ ▅ ▃ ▂

*




♥♥
Tüm uygunsuz şartlara rağmen kurulan köprüler yıkılalı çok oluyor
O kocaman enkazın altında kalıp da aldığım yaralar artık iyileşiyor
Zaman acıyan yanlarıma üflüyor sanki , yangınım soğuyor
Yeni köprüler kurmalı artık !!
Temelleri sapasağlam olan yeni köprüler
Ne kadar sarsıntı yaşarsa yaşasın hiç yıpranmayacak köprüler
♥♥

*



Ruh Kanserine YakaLanmış ZavaLLı ßir DiLsizin Ötenazisidir Şimdi Yaşadıqımız
0nun İçin ßaşLadı Gözü YaşLı ŞeytanLar AqıtLar Yakmaya
Ve 0nun İçin Esrarkeş KızLar Siyah SaçLarına HüzünLer AstıLar Sessizce
Cirit Atmaya ßaşLadı ßaLyoz Gibi İnen ÖLüm DudakLarımızda
Narkoz Gibi ßir İhanet Aktı KanserLi HücreLerinden
Kezzap Gibi Yaktı ßu Adsız GözyaşLarın AvuçLarımı Çünkü ßen
GözyaşLarını TopLuyordum HaLa Ardından

*

º ( YokLuqunun HücRésindén KaçIyoRum Bu qécé ) º
× MéLankoLia Dü$Lérin Ye$eRdiqi “ DuvarLarIm ” vaR AkLImIn OdaLarInda ×
¤ YokLuqun YaRattIqI Bo$LukLarIn ésiRindé ya$IyoRum ¤
SıRf SiqaRa içméK için yémék yéméLérim GibidiR SéniSévméLérim

*
mutlu nickler



KâŁbîmŁê Ruhumu ßîrbîrîηê ßâqŁâyâη YoŁdâ ßîr Kısım Kâzı ÇâŁışmâLârı Vâr

ßu Yûzdêη ßîr Mûddêt KuŁŁâηım Dışıyım

Êqêr ßâηâ UŁâşmâk İstêrsêηîz Dîpsîz KârâηŁıqımı KuŁŁâηıη !

*

Duymâk İstérsé Sévén Sévdiqinin FéryâtLârını
SéviLén dé Duyârmış KâLptén İçi SızLârmış SöyLé SéviLen !
Duyuyor Musun FéryâtLarımı?


Şaka ile karışan gerçek,kafa ile yarışan bellek
inan seni hiç hatırlamıyorum... ;)

AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!
Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSin..

0 yorum: