Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 9

Endişeli msn nickleri

Cehennemde yaşadığım için cennet hakkım

Endişeli msn nickleri
Çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi

Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım. .!!!

3)Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum...

4)Sen Gelmezsin Bir Türlü.. Dertlerim Türlü Türlü.. Nice Dertleri Çektim.. Bu Başka Türlü.

5)BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

6)HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde SevdikLerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim!'

7)ArTik SanDaLYéMDéN Son DéFa DuSuYorum

8 ) Fark imi Fark éTTin Ya.. ArTik FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ

9)uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .

10) DéTayLAr AynaDir Fark'i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim

11)GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..

12)Hele bir ışıklar sönsün ..Sular durulsun . Bıçak atacağım Dağın dikine ..Kısa devre yapsın kalbim..Ellerim inatla dökülsün cıgaraya ..Sen beni ozaman Gör..Hele küssün meydan lar Kaldırımlara yağmur dökülsün ..Dağılsın Dişlerimde gülüşler ..Kaybettiklerim bi dönsün ..Sen beni ozaman gör ...

13)BéDéNim KaRanLikLara RuHum Sana Ait . .
garip msn sözleri
14)HayaTi uÇurumLArDa Géçmiş Bir AdaMada MéZar oLaRak uçuRumun KéNari Yakisir. Unutma! ucurumun KéNArindada ÇiCékLéR YéTisir
Benim aşka dair grafiğimde çizgiler hep kırıktı sevdiler ve en sonunda filmi aynı yere getirdiler beni bu zamana kadar çok üzdüler


Patakla ruhumun karamsar çocuklarını al ellerinden şekerli elmalarını...


Sil adımı baştan yaz kalbine baş harfi büyük olsun yeniden küfret geçmişe hadım ettik olmadı BEN SUYUN OLDUM BARDAK DOLMADI.


HAYATA ANLAMSIZ GÖZLERLE BAKMA ŞAŞI YÜZ PİSKOPATTAN BİRİNİN AÇIK KAŞI

Tanrının elinden yazılan mektubum ben


İçimi kemiren her fare için bi kapan yarattım


Yokluğun ki ZORAKİ BİR ÖLÜMDÜ

HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİNİM.!!!!


Ben bütündüm yarımı sevgilimde bırakıp yarımı sokağa attım.....

Bilmecelere ısınamadım hele de senle ilgiliyse sevemedim sualleri cevaplarım yetersiz kaldı


Korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır????

Telefon çaldı ne yazık ki iyi niyetlerimi meşgula verdim


BANA BENDEN BAŞKA DOST VARSA BİLMEM LAZIM.

RAHATÇA SARF EDİLEN YALANLARA GÜVENSE PROBLEM ALINACAK EN BASİT ÖNLEM PARANOYAK BİR DENKLEM.


Gözyaşlarımda boğulacaksın!!!!!!

benim kalemi bi kişi yıktı kalemimi kırdı sözlüğümde sevgiliydi anlamı....

insanlık yatak döşek arkadaşlık zaten ölmüşş

gamsızlığımın nedeni belki buydu_ÇOK MASAL ANLATILDI.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

guzel nick yok mu allah aşkına?
:::::dD:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD:D:D::