Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Eylül 11

Havalı nick sözleri

Sahi Kaç kopyasınız siz?
Hanginiz sizsiniz?
.Hanginiz fotokopiniz?


Sanal gülümsemeleriyleplastik insanlar. (:

Havalı nick sözleri

Sus pus oL yeter..
Gözlerimn içine bak yeter..
Sadece gül yeter..




İpleri dolaşmış uçurtmalar misali
Ne beraber uçabildik boşverip şu dünyayı
Ne gidebildik kendi yolumuza
Rüzgarda savruk başına buyruk
Senle ben...




Önceden inanırdım ne yazık ki fallara.
Onlarla yitirilen sahipsiz yıllara
Derken " e l v e d a ."
Bir dize daha karala..



Korkmadım şeytandan
Melek demelerinden
Benimle oynamalarından
Korkmadım onlardan
Beni korkutmalarından korkmadım
Şimdi hepsi çok uzaklaştılar
Yine yanlızlıgımda kaldım
Tek başıma bir başıma
Korkmadım onlardan
Korkmadım beni korkutmalarından ...





ama gel gör ki ; kötüyüm bugün.
sesime ses değse ` çıgLık oluyor





dilegını tutmuş sayar sonsuzdan gerı
yanarken yanakları uşurmuş ellerı . .



karizmatik msn sözleri

Kırık bi kaLpLe yaşamak zoRmuş..
Ama aLışıyo insankatLanıyo ..
biLekLerimdeki kanDan koRkaRmışım*
Ama göRmüyo inSanhisSizLeşiyo..






Yazmaya devam ettikçe kötüleniyor içim
Çünkü biliyorum ben senin için hiçim
Bunu bilmekte durdurmuyor bendeki sevgini
Azıcık olsun değiştirmiyor hislerimiarzu dolu o telefonlar kesildiler
hayal ettiklerinin hepsi yollarını kaybettiler...



kalbini kazanan o adam kaçtıfelaketi getirdi
o muhteşem başlangıç sabun köpüğü gibi sönüp gitti !



neler oldu bilmiyorumneler bitti?
bu çılgınca oyun sona erdi



Sensiz.. Dipsiz..
Kör sağı geceler..
Derdim çok Dermanım beter..



ÇengeLLi bir iğne taşıyorum
bu günLerde
kaLbimde!



Yutkunamam sanmıstım yokluğunu.
Meğer sensiz de geçermiş hayat..

0 yorum: