Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Eylül 22

Huzurlu sozler

Sadece Susmak İstiyorum...
Yalan İnsanları Kaale Almadan...
Haklıyken , Haksız Gözüksem Bile
Kendimi Savunmadan...
HUZUR bulmak İstiyorum ,Gözlerimi
Kapayıp,
Kimseyi Anlamadan...
Sessizliği Dinlemek İstiyorum ...

Huzurlu sözler

Unutmak Kolay.
Ya Yeniden Başlamak?
Hayatı Yeniden Sevmek?



ßaNa eDeBiYaT YaPMaYın!
HaKiKaTLeri aNLaTın
TaRiHiNDe iÇiNe eTTiLer
DoGRuLaRı YanLı$a ÇeViRDiLer
ßir SoYut FeLSeFeMLe KaLDım oNuDa PeK ßeĞeNMeDiLer!


benim sende çekip alamadığım bırakıp
gidemediğim bir yanım var ya al götür beni
ya gel tamamla yarımı...


Koca Bir Yokluktu Hissettiği
Katıksız Saf ve Masum Bir Sevgiydi Kaybettiği
Yalnızlığın Karanlık Dehlizlerinde Sıcak Bir Gülüştü Beklediği
Asi Kırılgan ve Mutsuz.... Kaderineydi Aslında Bu "EFE"liği..


Ey Aşk ! Yarala beni... Dağıt bedenimi, paramparça olsun ...
Yüreğimi tek kurşunla vur
Vur ! İstiyorum... En kanadığım yerden vur beni.
İki kere ölmem ki ...
Ölürsemde; varsın olsun... Gözlerine göm beni


Yüksek Dozda Zehir Enjekte Ettim Kelimelerime
Hepsi birer ölü artık . . .


Yazdıklarımı alınma sakın üstüne...
Ruhu olmayan sözcükler ne ifade edebilir ki yüreğine?
yeni msn nickleri

ѕσηυηDα вiiттii gαLiiвα
..göяüуσяυм..
iiçiiмєDé cαη çєкiişLєяiiмii
..Dυуυуσяυм..
ѕözLєяiiη çσк αcιтιуσя
..öLüуσяυм..
кєşкє вαşDαη ѕöуLєѕєуDiiη
..giiDiiуσяυм..
ηαѕιLѕα кσумαz ѕαηα
..вiiLiiуσяυм..


"Ben nasıL 1 ferdim..
uzun uzun konuşuruM Lüzumu oLmasada
Kurgumu kaLbine kurmuşum kerbeLada..
saatimi hüzünüme kurmuşum..
kayboLurm durun..!
gözüme bakta sarf et inkarı..öneriyorum..!
içini açta göreLim gerçei üzüLüorumm...
ben nasıL bi ferdim uzun uzun knuşurum haLbuki
çooK kırgınm çooK suskunum..


kimler aldıYsa.
buLup,
sakın geri getirmeyin
Beni kimler sorduYsa
Sizi görüp gülüp gitti diyin.
çekileni görmem
Körüm ben
onun için
bu dünyaYı ben ezerim geçerim
Özümdür dönmem sözümden
Onun için bu dünYada ben
Sewilir sewerim ..

0 yorum: