Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 28

Okul aşkı sözleri

Daha pişmemiş, ham kaşarlar sarmış heryeri..Daha kazık atmaktan,kazık yemeye vakit bulamayan saplar warmış ... Henüz tüyü çıkmamış bebecikler "DAYI" larmış,kim yerki?Ortam peşinde koşarken namuslarını şereflerini gururlarını YÜZ'lerini yok saymışlar değermiki? Siz takılın,ben gidiyorum..Bu kadar adi^^liklerın arasında çok sırıtıorum...(.
Okul aşkı sözleri

Bitmiş hayatın sonundayim;yaşamaya çalışıyorum
Ruhum ölmüş;bedenim nefes alsa ne çare!
İlham perimi GEBERTTİM.
Lirik yazmıyorum.. !

gєçмιşιη нιçвιя öηємι уσк
gєℓє¢єкѕє υ¢υ кαяαηℓıк вιя уσℓ
élim kana bulanmış
bén onDan Kaçtıkça.

Yırtık kalbim yamalı
Dostlarımın ücreti pahalıı
Ödemek zor qeride kalan tüm hesaplarıı
Şu qünlerde pamuk prensesin qözleri yaşlıı
Özrüm içinde frambua yemiş zanlı
Yine de sahipliğm içnde warolan duyqularım canlı
Sanırm en son karadenizde qemilerm battı
! Benden bu kadaяR !

bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda,
bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu
bu toz pémbé hayaL dünyasında...

bakarım etrafıma ..
önüme arkama..
sagıma soluma..
yine aynı yerde..
aynı mutsuzluk..
ve aglayan,bu anlamsızlıgı anlamaya çalışan bi çocuk...
AlDıqıM NeFes YakSaDa boqaZımı unuTma.! NefeS aLmaDan cıqLık aTamazsınn (!)

BenDe MéLéqim.. Siyah KanaTLaRımDa KıRmıZı GözyaŞlaRıM vaR..
*Bu oyunda kazanan olmadı
.....Kirlenen we
...Temiz kalan war
KUMARDA....
HAYAT qalip yine...!!

.arTık kıSa cümLeLer kuruy0rum
sevDikLerim ,sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..

* нani вikere DüşmüşTüm ya
parçaLanmışTı yüreim..
* нani Sen TopLamışTın ya
peki ŞimDi nerDesin (?)..
okul sevgi nickleri
..Kıyamadım..
Gri bir fona yerLeştirdim bu sevdayı,beyaz kaLemlerLe üstünden qeçtim.
Resim mi yaptım, yazı mı yazdım, yoksa yazgıma mı baktım biLmiyorum;
...Tek biLdiğim siLmeyip sadece Gri'ye boyaDığım...

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!
''Bir yazar demiş ya''
sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"
BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!


.. Kâyıρ ruhLâr kêndiLêrinê bir yoL buLuyor ..
.. GünâhLârım intihâr süsü vêrmişkên sâģımdâki mêLêĸLêrê ..
.. Hêrbiri cêhênnêmdê bênim için duâ êdiyor ..

yaLan söyLeme .
bak gözLerime Bitmiş oLamaz . (!)
yokLa cepLerini a$k kırınTıLarı kaLmış oLmaLı birazz ..
hayat yaşıcaım Şeyleri Sana kıyak Geçiyorum
yaz , Çiz , oyna
hiç Bi b*q isTemedım isTemiyorm.

Söylediğim şarkılarda saklı yalnızlığım (!)

CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .

Dünyanın merkezindeyim.
Etrafımdaki binalar kutu kutu pense oynuyor
Güneş yağ-bal satma gayretinde elinde buluttan mendili.
Eğlenemiyorum.
Çocuk değilim...HaLa Küçük ßir Kız Çocuğuyum
HaLa Yüksék Sésé KırıLır HaLa KoLumu Sértçé Tutarsan AğLarım
ßana PahaLı ŞéyLér ALma ELma Şékériné ßayıLırım Né OLur Tut ELLérimi
YaLnızLıktan Korkarım Çok Canım Acıyor SöyLé Géçér Mi?
Né Kadar ßüyüméLiyim ?
Uyusam ßitér Mi? ßu GözyaşLarı ßaLıkLara Yétér Mi?
Küçük Dünyam ßu Sarsıntıya Dirénir Mi?

sen son aşkım son ümidim oLacaksın
kaLbimde her zaman tek kaLacaksın
ruhum dudakLarında hayat buLuoR
yşadıqım en büyük aşk sen oLacaksın...
PasLı Bir YaLnızLıktı AvuçLarımda..
Ardımda Bir Yürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..
DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..

Uzansam
Çocukluğuma dönsem
Derinlerde gizlenmiş yaralarımı görsem
Bir bıçak yarasıyla acısız kalsam
Oyunlar oynasam sahnesiz maskesiz . . .
*gözlerimi kapattım,görmüyorum gerçekleri!
Bakmıyorum hayata.
Sorgulamıyorum olayları.
Herkes mutlu,güçlü biliyo beni...:/
...

Sus!..
Sus ki, ölüm bana yâr,
ben ölüme Yâr olayım…
sen toprak kesil cesedime
bi baKmışsınn.yoL almıŞsın


SİYAH sevdiqime baqma
içimde hep bi
GÖKKUŞAGI Var,
beNi dier kısLardaN saNma
ayrı bi Karizmam Var



Hayal değilsen gerçeksen
Seninle sonuna kadar varım
Ama sadece küçük bi dalgaysan
Çok iyi sörf yaparım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

seni severim seni sevenide severim ama seni benden çok seveni kurşuna dizerim