Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Şubat 11

Terkedilme yazıları

üzülme ... Dinmedi sana [yanGınım ]

Doyasıya Gördüm yaşadım hasretini . Sen benim biLemedin Değerimi


iLk'imDin... GiTtin...BittiN...SiLdim
__________________
yanıLgıLarımı yüzüme vurmayın ..



dü$künLüğümü yağmaLa..
içimdeki terk ediLmi$ cocuğu vur ..!



Sevmiyorum artIk yanLız geceLeri...
hiCmi özLemiyorSun ßeni?
vicdanSız SerSeri ...


ßirkez daha anLayacağım...
ßenzemediğini..
hayatın masaLa ...!

Hayatının résmini yap dédi
ßana ßiri.
Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.


ßedenLeriyLe aRqamda ßıraqDıqımın - yaTağını ısıTıR !



Kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyin
Beni kimler sorduysa sizi görüp gülüp gitti deyin..


Terkedilme yazıları
*-Küçük BiЯ Kız Büyütmü$tüm Bén içimde Kaybettim $imdi Onu BiЯyerLeЯde... Yok'yЯé


Koy masaya yUregiNi ve cek Git..




Bıraq her$eyi beniMm UstuMe eLLeriniHayaLinikokuNu...KorkuLarıNı ÖzLedigin Herseyi Bırak
[ruYaLarıMa]

Kime ne ki ben kimim?..
Nereye yürüyorum?...
Gönlümün bahçesine günde kaç çiçek dikiyorum ?...


Düşündüm, ikimizin Çözümü Yok ! BuLdunda AnLatacak Yüzün mü

Y.O.K




Hadi topla Bedenimi Ruhum….
Kalk Gidiyoruz…!





Buharlaşmayan sevgi istiyorum .
bosver buda gecer
zamana birak yeter
eski unutulur yenisi bulunur
sikma canini ne olur

(x_x)

Senden yeni bir sen istediysem hatalıyım
Çoktan dünü unutmadıysam hatalıyım
Yarın çok geç zamanı yakın
Biliyorum hayatın anlamını
Belki bugün fıtına yakın
Biliyorum bir gün öleceğiz

****************************************


Bitirdin neyim varsa, türlü türlü acılarla
Bir kaderle bitmiyor, kavgam hala sürüyor
Bilmediğim her yolu denedim senden sonra
Güzel ne varsa seninle var

**********************

uzakLarda biri var beni özLéyén ..
ama buralarda biri var seni özLéyén ...

géri sayıyorum ;
üç , iki , bir , sıfır , éksi bir
gittikçé soğuyor bu düş
saydam artık gözlérim
ki bu iyiyé işarét ..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kalbini verdin bana sokarım senin sol daşana...