Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Şubat 7

Yabancı açıklamalı

Yağma kar dur artık
Bak buz oldu kalbim

Kalbim yalnız senin değil
Arkadaşımında bunu bil

gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм.”
Here in the darkness I know myself Can’t break free until I let it go Let me go
(Burada karanlık çöktüğünde,kendimi tanıyorum Gitmeme izin verinceye kadar beni özgürce koparamazsın Gitmeme izin ver)

Good enough I feel good enough for you Drink up sweet decadence I can’t say no to you
(Yeterice iyi Senin için yeterince iyi hissediyorum Iç bu tatli düskünlügü Sana birsey söyleyemiyorum)

You’re too important for anyone There’s something wrong with everything you see But I, I know who you really are You’re the one who cries when you’re alone
(Sen birisi için çok önemlisin Gördüğün her şeyde yanlış bir şeyler var Ama ben, ben senin gerçekte kim olduğunu bilyorum Sen yalnız kaldığında ağlayan birisin.)
Açıklamalı sözler !
ßilémédim Düz Yolda Yürüménin imlâsını
Kanayan Dizlérimé ßakıp da
Ağlamayı Öğrénémédiğim Gibi

нαуαт уσℓℓαя∂αη çιzιℓмι$ σℓѕα вιℓé уσℓℓαя∂αη вιяιηι ѕéçé¢éкѕιη ѕéçтιğιη уσℓ∂α öℓüм вιℓé σℓѕα ѕéℓαм νéяιρ géçé¢éкѕιη

“ηєƒѕιηι ѕαвяєтмєує αℓιѕтιяαвιℓ∂ιуѕєη σηα zαƒєяℓєяιηι мüנ∂єℓє…..”

% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %

AvriL’in de Dediği Gibi –> [ Don'T TeLL Me..] :’(
Yabancı nickler
HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq?a qezeMeDı

- £ski Foto \\\’ Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn….!

Bu HaYa? ßaNa HéR quN YaPıLaN Coq BayaT Wé K0tu ß!R EsPiri

PİSMANIMMM ‘Herkesi İnsan Sanıpta SacmaLadım.’
Kör olası çöpçüler
Aşkımı süpürmüşler


Bebek diyordu herkes sana
Gerçek ismini kimse bilmezdi
Ama bebek yeterdi anlatmaya

0 yorum: