Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Kasım 1

Dertli msn sözleri

BAK BİR BİLDİĞİM VAR ÖL DEMEZSE TANRIM YAŞAR KUL.

İÇİMDE ŞEFİNİ KAYBEDEN BİR ORKESTRANIN HÜZNÜ VAR. DIŞIMDA CHARLİ CHAPLİN GÜLÜŞÜ...

KİMSENİN BİR KİMSEDEN BİR FARKI YOK, ÇIKAR EN ÖNDE. KALABALIK BİR DOST LİSTESİ, GEREKSİZLER TEPELERİNDE. ANLADIM Kİ, GEÇTİ YILLAR, ADLARINI UNUTTU DİLİM.
BİR YERE KADAR DAYANDIM, YOL ORTASINDA BİTTİ PİLİM.

HAYAT DENEN EKMEKTEN BİR DİLİMDİM BEN DE YENDİM.

UNUTMA BİR DELİL GEREK, BİR DOSTLUK KANITI LAZIM. UCU KIRILMIŞ BİR KURŞUN KALEMLE, KALEMTRAŞIN AŞKI MİSAL...

KARANLIK OLMADAN AYDINLIK DEĞERSİZ BİR PIRLANTA.

Eski dosttan düşman olmaz bunlar en büyük yalanlar.

Cihanda 3 şey maneviyse ONUR -HUZUR –GURUR.

Bu dilden firar eden her söz, yaydan çıkmış ok gibi sözler bazen bir hazine bazen dermansız bir dert tipi.

Geçmiş dünden bahsetmek lezzetsiz gelmemiş yarından hep mi şikâyetçiyiz biz.
 kötü nickler
Saniyeler dakikalarla yapar alışverişi saatler seni alır benden korkarım olamaz gelişi.

Hasret gözümün ışıklarını söndüren alçak misafir afi tap sönük bir mum ayrılık hain bir zehir.

Rüzgâr saçını süpürse mest olur bakışlarım.

Adınla uyanır kulaklarım, yüzünle açar göz kapaklarım.

En güzel şiirlerimle kaleme adini sayıklatırım.

Odamın hayaletisin sessizliğine aşığım.

Bu devranın binlerce sevgi müşterisinden biriyim yalnızlığıma küfrederim sensiz halden müştekilim.

Hayat günlük defter yaprağı hazan gelir dökülür gelirken ne getirilir ki giderken ne ***ürülür.

Yüzüne baktığım her an cennetten bahçe görülür.

Seni içeren masallarım anlatılacak kadar kısa degiller.

Ask ilinde bir tarafta cüceler diğer yanda devler.
Dertli msn sözleri
İşler organize edildi ve amiral battı.

Zulüm taşıyla kanatı verdi başımı felek kahpesi.

Gık çıkarmaz dilden aciz sessiz Sagopa dilsizi

Kalp hayat endişesiyle akan zamanı tavaf etti.

Gözler sözlerin sertliğiyle yaşa bulanıp ah çekti

Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili…

Saadet yanımdan ayrılmasın Kasvet ağacımı taşladım, Ham meyveler topladım,

Sessizlik beni dilsiz yaptı.
  kIz sözleri
Kalem düşman ellerinde temiz kalbi karaladı.

Gönlüm aydın, ruhum yüzüme yuva kuran bir kuş.

0 yorum: