Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ocak 24

Etkileyici aşk sözleri

YaRıNı SaYma Bugün geç biLe...Nedeni Y.O.K "Kalbim Yok" yine..
~~
aşk ı anlatan sözler
Korkuyorum Sevdigim Bana '' Y A S A K ''
~~
Etkileyici Aşk Resimleri
Etkileyici Aşk Resimleri

bakıyorum bulutlar beyaz
karanlıktan çıkalı çok olmuş
yeşili şimdi gördüm
ve maviyi
pembeyi..
Etkileyici aşk sözleri
Ummadıklarım adam olurken
Adam dediklerim insan bile olmamış !
♣ ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ♣

` infaz ettin yüreğimi sana gel dedim gelmedin…
rahat bırak gecelerimi uykularımı böyle kabus olma
hala içimdesin gitmiyorsun bit lütfen ~
twitter sözleri
Facebook Resimleri
Facebook Resimleri

Yalanlarını sustur artık !

Basit bi aşk değil bizimkisi.
Birleştirdik kalplerimizi .

Çocuksam pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..
Kalbim hep haylaz kalacak
üzgünüm hayat ben b ü y ü m e y e c e ğ i m ~

1 yorum:

Adsız dedi ki...

durum şu. sevdiğim kız havacılık bölümü okuyor. bölüm olarak da bir dergi çıkartacaklarmış ve derginin ismine karar vermek için anket yapılıyor. derginin isminin, kendi ismi gibi sema olmasını istiyorum ve bunun olmasını sağlarsam bu ona çok güzel bir hediye olacak.
benim gibi bir mecnun a yardım edip ankette sema'yı seçer misiniz?
çünki çok seviyorum..