Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Aralık 29

Kış Aşk Sözleri

Üşüdüysen söyle sevgilim. Seni bir kat daha seveyim. Cemal Süreya
Belki de sen aşka âşıktın, ben üstüne alındım.
Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.
İnsan hiçbir zaman aşık olmamalı ki hayatını yaşasın.

Kış Aşkı
Kış Aşkı Çok Özeldir
Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır.
twitter güzel aşk sözleri
Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.
Aşkın ne demek olduğunu bilen tek insansın seni bu yüzden seviyorum.
Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.
Tut elimden aşkım cesaretin var mı bakalım ölüm benim diğer adım.
Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum.

Kış Aşk Sözleri 2017
Kış Aşk Sözleri 2017'de burada
Yağmur başladı… Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…
En sürekli aşk karşılığı olmayan aşktır.
Seni nasıl sevdiysem öyle kal. Değişmek mevsimlere mahsus…
Aşk delilik biz delinin delisiyiz. Mevlana
 “Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.
kış aşkı
Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim; cennette köşküm olurdu.
“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalım.
Tam güldüğün yerde başlar şiirler.
2017 twitter güzel aşk sözleri

Aşk dile gelse kalbine sır sır fısıldasa sağırsan ne fayda…
Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin.
aşk sözleri
Aşk sevgilim, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.
Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.

Twitter 2017 Aşk Sözleri
Twitter'da En Çok Paylaşılan 2017 Aşk Sözleri
Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme… Yanıma gel, mevzu kalbimde!
Ve aşk. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı.
aşk yazıları
Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.
Aşk, bir orduya meydan okurken, bir kişiye esir düşmektir.
Aşk çoraba benzer; çifttir ve birbirine uymalıdır.
Alıp kırsalar kalemimi kanımla yazarım seni sevdiğimi…
Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da o’nsuz!
Tek bir bedduam var; sarıldığın her insanda beni hatırla.

0 yorum: