Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mayıs 5

Aşk Şiirleri

Sabahın yağmuruna bakıyor
Eskiden yorulmamış hissettim
Ve başka bir günle yüzleşmek zorunda olduğumu bildiğimde
Güzel sözler üzerine olan bu aşk şiirimize devam
Tanrım, bu beni çok yorgun hissettirdi

Güzel Sözler

Tanıştığım günden önce hayat çok kaba davrandı sözler ve hareketlerle
Ama aşkın huzur için anahtardı aklımda hele o güzel aşk şiirleri ile

Çünkü beni hissettiriyorsun, beni hissettiriyorsun, beni kendimi hissettiriyorsun
Doğal bir kadın.

Ruhum kaybolan ve bulunmuş olan
Bunu talep etmeye geldin
Bana neler olduğunu tam olarak seviyorum güzel yazılar bilmiyordum
Öpücüğün adını vermene kadar

Aşk şiirleri

Şimdi artık yaşadığım şeyden şüpheliyim.
Çünkü seni mutlu edersem daha fazla şeye ihtiyacım yok

Ah, bebeğim, bana aşk şiirleri yaptıkların
Içimde çok iyi hissettiriyorsun
Ve ben sadece sana aşk sözler yakın olmak istiyorum
Beni hayatta kalmaya zorladın

0 yorum: