Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mayıs 7

En yeni paylaşımlar

Seni kollarımda istediğimde Seni ve tüm takılarınızı istediğimde Seni ne zaman isterim, tek yapmam gereken rüya Rüya, rüya, rüya Gece aşk sözleri mavi hissettiğimde beni sıkıca tutmanı istiyorum
Seni ne zaman isterim, tek yapmam gereken rüya

Seni benim yapabilirim, dudaklarının tadına bakabilirim şarap Herzaman gece veya gündüz
Tek sorun, gel Hayatımı hayal ediyorum

Güzel aşk yazıları

Sana ihtiyacım var öyle ki ölebilirim Seni çok seviyorum ve bu yüzden
Seni ne zaman isterim, tek yapmam güzel aşk yazıları gereken rüya Rüya, rüya, rüya, rüya
Rüya, rüya Seni ne zaman isterim, tek yapmam gereken rüya

Sana ihtiyacım var öyle ki ölebilirim Seni çok seviyorum ve bu yüzden
Seni ne zaman isterim, tek yapmam gereken rüya, rüya, rüya, rüya



Rüya, rüya Seni ne zaman isterim, tek yapmam gereken rüya

Aşk olduğunda verdiğin aşk (Ben iyi güzel sözler niyetli bir adam olacağım.)
O zaman aşık yaşıyorsun. (Bir duruş vereceğim, kırmayacağım.)
Üzerine inşa edebileceğin kaya olacağım Yaşlandıkça orada ol Sahip olmak ve tutmak

İçinde sevgi olduğunda
(Yemin ederim ki hep güçlü olacağım.) O zaman bir nedeni var neden.
(Sana ait olduğumuzu aşk güzel ispatlayacağım.) korurum sözleri yazılar vaftayım
Rüzgar ve yağmurdan, Acıdan ve acılardan.

aşk sözleri

Hepsini bir arada yapalım Ve hepsi de sevgi için.
Tuttuğun kişiyi beklesin İstediğin kişi ol
İhtiyacınız olan kişi,
Çünkü hepsi bir olduğu zaman Hepsi için bir tane.
Birisi olduğunda Bilmeli Sonra sadece hislerin gösterilmesine izin ver
Ve bir tane için hepsini yap Ve hepsi de sevgi için.

Aşk olunca yap (Gecenin ateşi olacağım.) O zaman alacağın aşk bu.
(Savunacağım, dövüşeceğim.) Bana güzel sözler ihtiyacın olduğunda orada olacağım
Onur söz konusuysa,
Yapacağım bu vaat

Aşkımızı dinlendirmeyin Çünkü testinize ayak uydurabiliriz. Herşey var ve planladığımızdan daha fazla. Araziyi işleten nehirlerden daha fazla.
Hepsini elimizde buldum.

0 yorum: