Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mayıs 8

Bazen akışına bırakman gerekir

Yaşadığımız bu gün ve yaşayan aşk Endişe yaratır
Hız ve yeni icat ile Ve dördüncü boyut yazılar gibi şeyler

Duygusal Aşk Sözleri

Yine de bir zahmet çakırız Bay Einstein'ın hikayesiyle
Bu yüzden zaman zaman dünyaya inmeliyiz Gerginin rahatlamasını rahatlatın

duygusal sözler

Ve ilerleme ne olursa olsun Veya henüz kanıtlanamayan şey
Yaşamın basit gerçekleri böyle Kaldırılamazlar
Ne düşündün Ben şu an isterdim? duygusal sözler Benden önce durduğun zaman
Gözlerindeki gözyaşları ile mi? Bana senin olduğunu söylemeye çalışıyorum -
Sen başka birini buldun Ve sen sadece beni daha fazla sevmiyorsun.

Ne düşündün Ben şu anda söyleyebilirim?

Bilgiyle yüzleştiğimde Beni sevmiyorsun değil mi?seni lanetleyeceğimi mi düşündün
Veya canınızı yakacak şeyleri duygusal aşk söyleyin Çünkü beni daha fazla sevmiyorsun değil mi?

Senden nefret edebileceğimi mi sandın? Yoksa ellerimi sana mı kaldırayım?
Hadi beni çok iyi tanıyorsun. Nasıl zarar verebilirim

Duygusal Yazılar

Ne zaman, canım, seni seviyorum? Ve biliyorsun, asla sana zarar veremem, ooh, ohh, ooh.

Ne düşündün Ben şu anda vereceğim?
Eğer kalırsan, çıkarırım. Hayatımdan yirmi yıl geçti.
Diz çöküyorum Üzerinde yürüdüğün yere öpücüğünü Eğer seni bir daha tutsaydım.
Diz çökürdüm Yürüdüğün yere öpücük, bebeğim Eğer seni tutsaydım -

aşk sözleri

Eğer seni tutsaydım - Eğer ben, seni güzel sözleri tutsaydım
Tekrar. Bunu hatırlamalısın
Bir öpücük hala bir öpücüktür İç içe çekme sadece iç çekiyor
Temel şeyler geçerlidir Zaman geçtikçe

Ve iki sevgili woo'yu Hâlâ "Seni seviyorum" diyorlar
Üzerinde güvenebilirsiniz Geleceğin ne getirdiği önemli değil Zaman geçtikçe
Ayışığı ve Aşk Şarkıları aşk yazıları Asla eski değil

Aşk sözler

Tutkularla dolu kalpler Kıskançlık ve nefret
Kadının insana ihtiyacı var Ve adamın eşinin olması gerekir Kimsenin inkar edemeyeceği

Hâlâ aynı eski hikaye. Aşk ve şan için mücadele
Bir dava ya da ölüm Dünya hep sevgililere hoş geldiniz
Zaman geçtikçe Evet, dünya hep sevgiyi ağırlayacak.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatım da ilk defa gece 15 saatlik bir işte calısmaya basladım bu gece işe gelirken acaba ortam nasıl olucak uyku sıkıntımı nasil atlatıcam diye düşünürken şuan oturmuş vardiya arasında counter oynuyoruz amk hep böyle olsun allam amin