Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mayıs 2

Güzel Sözler ve Etkisi

Hayata dair prensiplerim var benim mesela herkes bilir birinin size vakit ayırmadığında onunla ilgilenmemeniz gerektiğini. Ben bunu biraz daha geliştirdim daha flört aşamasında biri sizden kaçıyorsa sizde yaklaşmayın, kaçın hatta. Çok da tın.

Prensiplerime devam etmeden bugün sabah kızımla yaşadığım iki güzel sözü anlatmak isterim size.

Aşk Şiirleri

Kızım: Nasılsın, biraz üzgün gibisin bugün?
Ben: Kızım çok yoruluyorum ben işte.
Kızım: Çok mu koşuyorsun.
Ben: Evet kızım ve sadece normal olmak istiyorum.
Kızım: Ama sen mükemmelken neden normal isteyesin ki, geri gitmiş olursun o zaman..

Böyle bir diyalog yaşadım ve bu güzel sözlerin etkisini size anlatamam. İş güç kariyer vesaire bana aşkı anlatan bu güzel sözler gibi değil hiçbiri.

Prensiplerime devam edeyim, çok kibirli bir insan olmamak örneğin, ulaşılamaz olmamak.




Ülkemdeki hemen hemen her kızda bu var, neden bilmiyorum ama bulunmaz hint kumaşı gibiler. Sevdiklerinden sadece güzel sözler aşk şiirleri duymak istemiyorlar, hediyeler istiyorlar onların yaşamlarını bırakıp tamamen kendileriyle ilgilensin istiyorlar ama bu bencillikten kibirden başka bir şey değil.

Güzel Sözler

Çoğu zaman insanlar uğultudan, kalabalığın verdiği huzursuzluktan şikayet eder ama yalnızlık korkutur asıl. Güçlü insanlar bile hisseder bunu. Lao'nun kitabını okuyanlar, aşık olmuş insanlar ne dediğimi anlayacaklar.

Yalnız şunu çıkarmayın sözlerimde kalabalıkta olun deyince, insanla kalabalık olunmaz sadece, ayla yıldızla güneşle kalabalık olunabilir, doğayı tanıyın ve aslında onun sizi ne kadar sevdiğinin farkına varın.

Aşkla kalın..

0 yorum: